21. شهريور 1396 - 12:38   |   کد مطلب: 18540
به مناسبت فرا رسیدن روز ملی سینما و همزمان با سراسر کشور، تا پایان هفته دفاع مقدس بلیت سینماها به صورت نیم‌بها در اختیار علاقمندان قرار مي‌گيرد.
روز ملی سینما,هفته دفاع مقدس,بلیت نیم بها,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به مناسبت روز سینما بلیت سینماها تا پایان هفته دفاع مقدس نیم بها می شود

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس از همدان : به مناسبت فرا رسیدن روز ملی سینما و همزمان با سراسر کشور، تا پایان هفته دفاع مقدس بلیت سینماها به صورت نیم‌بها در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری همدان در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: به مناسبت روز ملی سینما و همزمان با سراسر کشور بلیت سینماهای استان همدان از 19 شهریورماه تا پایان هفته دفاع مقدس (هفتم مهرماه) نیم‌بها می‌شود.

سعید شرفی با بیان اینکه هم اکنون سه سینما در سطح استان همدان فعالیت می‌کند، تصریح کرد: سینما قدس و فلسطین هر کدام با دو سالن و سینما بهمن ملایر تولیدات آثار سینمایی را برای علاقمندان به اجرا می‌گذارند.

وی نیم‌بها شدن سینماها را طی روزهای اخیر یکی از برنامه‌های ارج نهادن به مخاطبان هنر هفتم دانست و یادآور شد: برنامه‌های موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز دفتر همدان نیز از این طرح سراسری استقبال کرده و برنامه‌هایی را برای سینماهای همدان تعریف کرده است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری همدان خاطرنشان کرد: در واپسین روزهای شهریورماه سینما فلسطین همدان در سالن یک فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» و «تابستان داغ» را در سانس‌های متفاوت اکران می‌کند.

وی یادآور شد: در سالن شماره 2 سینما فلسطین نیز فیلم سینمایی «سارا و آیدا» به روی پرده می‌رود و «اگزما» از سینما (هنر و تجربه) شنبه و دوشنبه‌ها اکران می‌شود.

شرفی اضافه کرد: سینما قدس همدان نیز در این ایام دو فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» و «من و شارین» را در سانس‌های متفاوت در سالن یک این سینما اکران می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سالن شماره دو سینما قدس «رگ خواب» را برای اکران دارد، افزود: سینما بهمن ملایر این روزها فیلم سینمایی «سارا و آیدا» و «بیست و یک روز بعد» را برای اکران دارد.

انتهای پیام/ص

روز ملی سینما روز ملی سینما روز ملی سینما روز ملی سینما روز ملی سینما روز ملی سینما روز ملی سینما روز ملی سینما روز ملی سینما روز ملی سینما روز ملی سینما روز ملی سینما بلیت نیم بها بلیت نیم بها بلیت نیم بها بلیت نیم بها بلیت نیم بها بلیت نیم بها بلیت نیم بها هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس

دیدگاه شما

آخرین اخبار