22. شهريور 1396 - 16:37   |   کد مطلب: 18563
معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان:
برگزاری جشنواره فرهنگي‌ و هنري «نماز و فضاي مجازي» در همدان
معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان با بیان اینکه فراخوان این جشنواره آغاز شده و تا 15 آبان ماه ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: این جشنواره در سه بخش، فیلم 60 ثانیه‌ای، کلیپ و پویانمایی برگزار خواهد شد.
اجلاس سراسری نماز,جشنواره فرهنگی و هنری,نماز و فضای مجازی,ستاد اقامه نماز همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

برگزاری جشنواره فرهنگي‌ و هنري «نماز و فضاي مجازي» در همدان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس از همدان : حسن کرمی‌نور با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری «نماز و فضای مجازی» در همدان، اظهار کرد: این جشنواره پس از اتمام فراخوان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به برگزاری بیست‌ و ششمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز و فضای مجازی» در بندرعباس، استان همدان نیز اقدام به برگزاری این جشنواره خواهد کرد.

معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز استان همدان  با بیان اینکه فراخوان این جشنواره آغاز شده و تا 15 آبان ماه ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: این جشنواره در سه بخش، فیلم 60 ثانیه‌ای، کلیپ و پویانمایی برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را استفاده از زبان هنر در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز عنوان کرد و گفت: زبان هنر در تبیین و اشاعه حوزه‌های مختلفی موثر است.

کرمی‌نور با بیان اینکه باید از ظرفیت هنرمندان در راستای تبیین و اشاعه فرهنگ نورانی نماز استفاده کرد: جشنواره فرهنگی و هنری نماز و فضای مجازی در نیمه دوم آبان ماه و پس از پایان فراخوان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ص

جشنواره فرهنگی و هنری جشنواره فرهنگی و هنری جشنواره فرهنگی و هنری جشنواره فرهنگی و هنری جشنواره فرهنگی و هنری جشنواره فرهنگی و هنری جشنواره فرهنگی و هنری جشنواره فرهنگی و هنری جشنواره فرهنگی و هنری جشنواره فرهنگی و هنری نماز و فضای مجازی نماز و فضای مجازی نماز و فضای مجازی نماز و فضای مجازی نماز و فضای مجازی نماز و فضای مجازی نماز و فضای مجازی نماز و فضای مجازی نماز و فضای مجازی نماز و فضای مجازی اجلاس سراسری نماز  اجلاس سراسری نماز  اجلاس سراسری نماز  اجلاس سراسری نماز  اجلاس سراسری نماز  اجلاس سراسری نماز

دیدگاه شما

آخرین اخبار