23. شهريور 1396 - 8:11   |   کد مطلب: 18567
رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی معلولان جهان - چین
صدرنشینی زهرا نعمتی و تیم میکس ریکرو ایران در مرحله مقدماتی
رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی معلولان جهان با صدرنشین قهرمان پارالمپیک و همچنین تیم میکس ریکرو کشورمان در مرحله مقدماتی پیگیری شد.
تیم ریکرو بانوان,رقابت های تیراندازی با کمان,قهرمانی معلولان,زهرا نعمتی,تیراندازی با کمان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

صدرنشینی زهرا نعمتی و تیم میکس ریکرو ایران در مرحله مقدماتی

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : در اولین روز این رقابت‌ها و در بخش ریکرو، زهرا نعمتی موفق شد با 648 امتیاز در جایگاه نخست مرحله مقدماتی قرار بگیرد وصدرنشین شود. همچنین سمیه رحیمی و زهرا دلخوش، دیگر نمایندگان ایران در ریکرو بانوان به ترتیب با امتیازهای 567 و 508 در جایگاه‌های 17 و 27 مرحله مقدماتی قرار گرفتند.

در مسابقات مقدماتی ریکرو مردان، پوریا جلالی‌پور با کسب امتیاز 628  هفتم شد، غلامرضا رحیمی با 605 امتیاز در رده شانزدهم ایستاد و اصغر زارعی نژاد نیز با کسب امتیاز 553 عنوان چهل  و نهم را به خود اختصاص داد.

رقابت‌های مقدماتی در بخش تیمی ریکرو نیز برگزار شد و تیم بانوان ایران متشکل از زهرا نعمتی، زهرا دلخوش و سمیه رحیمی با کسب امتیاز 1723 در جایگاه چهارم قرار گرفتند.

در بخش تیمی ریکرو مردان نیز تیم ایران با ترکیب پوریا جلالی‌پور، غلامرضا رحیمی و اصغر زارعی‌نژاد با کسب امتیاز 1786 جایگاه هشتم مرحله مقدماتی را به خود اختصاص دادند و تیم میکس ریکرو متشکل از زهرا نعمتی و پوریا جلالی پور نیز با امتیاز 1276، صدرنشین رقابت‌های مقدماتی شدند.

رقابت‌های بخش کامپوند مقدماتی امروز در بخش مردان برگزار می‌شود و ادامه این رقابت‌ها در بخش تیمی و بخش بانوان روز پنجشنبه پیگیری خواهد شد.

همچنین امروز برای تیم ایران دو دیدار در بخش حذفی انجام خواهد شد و زهرا نعمتی در  اولین دیدار حذفی خود به مصاف هم‌تیمی‌اش، سمیه رحیمی می‌رود و از سوی دیگر غلامرضا رحیمی نیز با پوریا جلالی‌پور روبه‌رو می‌شود.

انتهای پیام/ص

تیم میکس ریکرو بانوان تیم میکس ریکرو بانوان تیم میکس ریکرو بانوان تیم میکس ریکرو بانوان تیم میکس ریکرو بانوان تیم میکس ریکرو بانوان تیم میکس ریکرو بانوان تیم میکس ریکرو بانوان تیم میکس ریکرو بانوان تیم میکس ریکرو بانوان قهرمانی معلولان قهرمانی معلولان قهرمانی معلولان قهرمانی معلولان قهرمانی معلولان قهرمانی معلولان ریکرو بانوان ریکرو بانوان ریکرو بانوان ریکرو بانوان ریکرو بانوان ریکرو بانوان ریکرو بانوان ریکرو بانوان تیراندازی با کمان تیراندازی با کمان تیراندازی با کمان تیراندازی با کمان تیراندازی با کمان تیراندازی با کمان تیراندازی با کمان

دیدگاه شما

آخرین اخبار