10. مهر 1396 - 8:13   |   کد مطلب: 18816
مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و اصحاب با وفای ایشان در شام غریبان در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
رهبر معظم انقلاب,شام غریبان,حسینیه امام خمینی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

مراسم شام غریبان اباعبدالله(ع) در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری : مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و اصحاب با وفای ایشان در شام غریبان با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، مسئولان و هزاران نفر از دلسوختگان شهیدان و آزادگان کربلا در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان با اشاره به پیام‌های مشترک قیام عاشورا و فرج حضرت بقیة‌الله (عج)، «تحجر» و «غرب‌زدگی» را از مهمترین موانع بسط اندیشه انتظار در جامعه دانست و گفت: منتظر باید با احساس مسئولیت جهانی، به وضع موجود و ظالمانه حاکم بر دنیا معترض باشد و عاشقانه و در قامت یک منتظر فعال، در جهت آماده کردن مقدمات وضع مطلوب و مدینه فاضله مهدوی تلاش و اقدام کند.
همچنین در این مراسم، آقایان انسانی و مطیعی بر مصائب حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام و اهل‌بیت ایشان، مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کردند.

انتهای پیام/ص

شام غریبان شام غریبان شام غریبان شام غریبان شام غریبان شام غریبان شام غریبان شام غریبان شام غریبان حسینیه امام خمینی حسینیه امام خمینی حسینیه امام خمینی حسینیه امام خمینی حسینیه امام خمینی حسینیه امام خمینی حسینیه امام خمینی 

دیدگاه شما

آخرین اخبار