13. مهر 1396 - 19:58   |   کد مطلب: 18875
مدیرعامل فرودگاه همدان ازپرواز هواپیماهای پهن‌ پیکر کرمانشاه از فرودگاه همدان خبر داد.
فرودگاه,فرودگاه همدان,فرودگاه کرمانشاه,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : سهراب کلوندی مدیر عامل فرودگاه همدان در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان همدان، گفت: با توجه به تعمیر باند پروازی در فرودگاه کرمانشاه، در حال حاضر پرواز هواپیماهای پهن پیکر این استان از فرودگاه همدان انجام می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت فرودگاه همدان خاطر نشان کرد: با توسعه باند فرودگاهامکان فرود هواپیماهای پهن پیکر در فرودگاه همدان وجود دارد به طوریکه از این فرودگاه علاوه بر حجاج همدانی حجاج کردستان هم به مکه اعزام میکند.

مدیرعامل فرودگاه همدان افزود: در بین 20 فرودگاهی که اعزام حجاج را انجام داده، همدان رتبه  هفتم کشور از نظر تعداد پرواز و زائر را داشته است.

کلوندی ادامه داد: توسعه ترانزیت با ظرفیت 500 تا 600 نفر، توسعه نمازخانه فرودگاه و احداث سرویس‌های بهداشتی برای استقبال‌کنندگان و بدرقه‌کنندگان از جمله فعالیت‌های انجام شده درفرودگاه  همدان است.

وی از اجرای مانور عملیاتی این فرودگاه در 26 مهرماه به منظور سنجش توانایی ماشین‌‌آلات و نیروهای انسانی فرودگاه و دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: بر اساس قوانین جهانی فرودگاه‌ها ملزم به اجرای مانورهایی در طول سال هستند در همین راستا نیز فرودگاه همدان مانورهایی به صورت 6 ماهه، سالیانه و دو سال یکبار اجرا می‌کند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار