14. مهر 1396 - 10:07   |   کد مطلب: 18880
در دومین روز از هفته ناجا;
پارک ترافیک همدان افتتاح می شود
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان از افتتاح پارک ترافیک طی دومین روز از هفته ناجا در همدان خبر داد.
افتتاح پارک ترافیک همدان,اعتمادیه,هفته ناجا,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : علی فکری با اشاره به هفته نیروی انتظامی از برنامه‌های این هفته خبر داد و اظهار کرد: در نخستین روز از هفته ناجا برنامه مانور موتورسواران و تجلیل از موتورسواران قانونمند را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به افتتاح پارک ترافیک در اعتمادیه در دومین روز از این هفته گفت: در پارک ترافیک هر سال توسط عوامل شهرداری ماشین‌های شارژی در اختیار ما قرار می‌گیرد تا در یک هفته ناجا دانش آموزان از این فرصت استفاده کنند و نکات راهنمایی و رانندگی را آموزش ببینند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان با اشاره به برگزاری همایش همیاران پلیس طی یکشنبه روز سوم هفته ناجا، افزود: با حضور دانش‌آموزان مختلف این همایش برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دوشنبه همایش طلایه‌داران ترافیک را ویژه معلمان و بزرگسالان برگزار خواهیم کرد، خاطرنشان کرد:  تجلیل از راننده تاکسی، اتوبوس و حمل و نقل بار درون‌شهری نمونه و افرادی که سال گذشته در ایمن‌سازی معابر تلاش کرده‌اند در هفته ناجا در دستور کار است.

فکری از برگزاری برگزاری مانور دوچرخه‌سواران قانونمند خبر داد و افزود: این مراسم نیز چهارشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این هفته بیشتر به موضوعات اجتماعی و فرهنگی خواهیم پرداخت، گفت: در قالب برنامه‌های مختلف فرهنگسازی نسبت به لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مورد توجه است.

انتهای پیام/ص

افتتاح پارک ترافیک همدان افتتاح پارک ترافیک همدان افتتاح پارک ترافیک همدان افتتاح پارک ترافیک همدان افتتاح پارک ترافیک همدان افتتاح پارک ترافیک همدان افتتاح پارک ترافیک همدان افتتاح پارک ترافیک همدان افتتاح پارک ترافیک همدان هفته ناجا هفته ناجا هفته ناجا هفته ناجا هفته ناجا هفته ناجا هفته ناجا

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار