17. مهر 1396 - 16:16   |   کد مطلب: 18931
مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد:
ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین حسینی در دانشگاه آزاد همدان آغاز شد
مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد همدان از آغاز ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین حسینی در دانشگاه آزاد همدان خبر داد و گفت: دانشجویان پسر برای ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین نیازی به وثیقه ندارند.
ثبت نام,پیاده روی اربعین,دانشگاه آزاد همدان,shabnamha.ir,شبنم همدانafkl ih,شبنم ها

ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین حسینی در دانشگاه آزاد همدان آغاز شد

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس از همدان : حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طالقانی‌ورکشی در خصوص آغاز ثبت‌نام سفر کربلا در ایام اربعین حسینی اظهار کرد: خوشبختانه سنت حسنه پیاده‌روی اربعین حسینی تبدیل به فرهنگ عمومی شده و دانشگاه‌ها نیز متأثر از این فرهنگ هستند.

وی تصریح کرد: چند سالی است با همکاری بسیج دانشجویی ثبت‌نام از دانشجویان برای سفر اربعین حسینی به کربلا انجام می‌شود تا دانشجویان نیز از معنویات این سفر روحانی بهره‌مند شوند.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد همدان با تأکید بر اینکه امسال به دانشجویان برای سفر به کربلا در ایام اربعین تسهیلاتی نیز داده می‌شود، گفت: امسال با همکاری نیروی انتظامی افرادی که از طریق دانشگاه متقاضی هستند، برای دریافت مجوز خروج تسهیلات ویژه دارند به طوری که دیگر نیازی به وثیقه به همراه سپرده  برای خروج نیاز ندارند.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام از امروز در دفتر نهاد رهبری دانشگاه آزاد شروع شده است، تصریح کرد: برای ایام اربعین حسینی فعالیت‌های فرهنگی نیز پیش‌بینی شده تا دانشجوها با آگاهی و معرفت بیشتری پا در این عرصه بگذارند.

طالقانی ورکشی در خصوص وضعیت دختران دانشجو برای سفر کربلا در اربعین اضافه کرد: با توجه به اینکه پس از ورود به عراق افراد به صورت گروه‌های چند نفری پیاده‌روی داشته و  حرکت به صورت کاروانی مقدور نیست، فعلاً تنها ثبت‌نام از پسران دانشجو انجام می‌شود.

انتهای پیام/ص

پیاده روی اربعین پیاده روی اربعین پیاده روی اربعین پیاده روی اربعین پیاده روی اربعین پیاده روی اربعین پیاده روی اربعین پیاده روی اربعین پیاده روی اربعین پیاده روی اربعین پیاده روی اربعین دانشگاه آزاد همدان دانشگاه آزاد همدان دانشگاه آزاد همدان دانشگاه آزاد همدان دانشگاه آزاد همدان دانشگاه آزاد همدان دانشگاه آزاد همدان دانشگاه آزاد همدان دانشگاه آزاد همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار