23. مهر 1396 - 16:14   |   کد مطلب: 19019
مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی به مناسبت «روز جهانی غذا» در همدان خبر داد.
همایش پیاده روی,روز جهانی غذا,همدان,بلوار دانشگاه,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

برگزاری همایش پیاده‌روی «روز جهانی غذا» در همدان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : محمد کاظم‌زاده از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی به مناسبت «روز جهانی غذا» در همدان خبر داد و اظهار کرد: مسیر حرکت این همایش از معاونت غذا و دارو آغاز و به سمت بلوار دانشگاه ادامه دارد و انتهای مسیر سالن تربیت بدنی شهید یونسی است.

وی با اشاره به حضور مسوولان دانشگاه علوم پزشکی و دیگر مسوولان استانی در این همایش، گفت: شرکت‌کنندگان پس از طی مسیر در سالن تربیت بدنی شهید یونسی دانشگاه علوم پزشکی همدان صبحانه سرو خواهد کرد.

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه به برندگان شرکت‌‌کننده در این همایش جوایز خوبی اهدا خواهد شد، افزود: 15 دوچرخه و جوایزی نفیس برای این همایش در نظر گرفته شده که در بین اعضا به قید قرعه اهدا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این همایش با شعار روز جهانی غذا با عنوان «تغییر آینده مهاجرت، سرمایه‌گذاری در امنیت غذایی و توسعه روستایی» و با موضوع ملی «اصول الگوی تغذیه برای حفظ و ارتقای سلامت» برگزار می‌شود، بیان کرد: روز همایش پیاده‌روی با کاورهایی رنگی که روی آنها موضوع نشانگرهای رنگی حک شده است؛ تبلیغ و اهمیت توجه به نشانگرهای تغذیه‌ای را در برنامه داریم.

کاظم‌زاده با بیان اینکه در راستای فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن شعار روز جهانی غذا همایش بزرگ پیاده‌روی برگزار می‌شود، خوستار شرکت افراد در این همایش شد.

انتهای پیام/ص

همایش پیاده روی همایش پیاده روی همایش پیاده روی همایش پیاده روی همایش پیاده روی همایش پیاده روی همایش پیاده روی همایش پیاده روی همایش پیاده روی همایش پیاده روی روز جهانی غذا روز جهانی غذا روز جهانی غذا روز جهانی غذا روز جهانی غذا روز جهانی غذا روز جهانی غذا روز جهانی غذا روز جهانی غذا 

دیدگاه شما

آخرین اخبار