26. مهر 1396 - 7:58   |   کد مطلب: 19056
فاطمه حشمتی ، بانوی 81 ساله ایرانی که اخیرا به کشور چین سفر کرده تا در مسابقات سالمندان جهان در این کشور شرکت کند، موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره شد.
مسابقات دوومیدانی سالمندان,چین,مسابقات سالمندانshabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

بانوی 81 ساله ایرانی قهرمان مسابقات دو و میدانی سالمندان چین

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از ایرنا : این بانوی سالمند ایرانی در رشته دو و میدانی و پیاده روی با رقیبانی که هرکدام حداقل 10 تا 20 سال جوان تر بودند رقابت کرد و در نهایت مدال گرفت.
حشمتی بعد از بازگشت به ایران درباره کسب این افتخار در 81 سالگی گفت: برخی اوقات همسن و سال های خودم را می بینم که با عصا یا ویلچر و یا به سختی راه می روند؛ از آنان می خواهم که خود را خانه نشین نکنند؛ این موضوع را حتی به خواهرم که دوسال از من کوچکتر است گفته ام.
به گزارش ایرنا صندوق بازنشستگی در خصوص تاریخ برگزاری مسابقات سالمندان که در چین برگزار شد ، اظهار بی اطلاعی کرد.
براساس گزارش سایت مسابقات رقابت های دو و میدانی سالمندان ، مسابقه یاد شده در راگوآ( Rugoa ) چین طی روزهای 24 تا 28 سپتامبر برگزار شده است . در این مسابقات 2 هزار و 500 ورزشکار از 20 کشور دنیا از جمله چین ، ایران ، آمریکا ، استرالیا، مغولستان ، هنگ کنگ و تایلند شرکت کردند.
بر اساس اطلاعات مندرج در این سایت ، ایران مقام هفتم را در مسابقات سالمندان از آن خود کرد.

انتهای پیام/ص

مسابقات سالمندان مسابقات سالمندان مسابقات سالمندان مسابقات سالمندان مسابقات سالمندان مسابقات سالمندان مسابقات سالمندان مسابقات سالمندان مسابقات سالمندان مسابقات دوومیدانی سالمندان مسابقات دوومیدانی سالمندان مسابقات دوومیدانی سالمندان مسابقات دوومیدانی سالمندان مسابقات دوومیدانی سالمندان 

دیدگاه شما

آخرین اخبار