26. مهر 1396 - 21:09   |   کد مطلب: 19069
رئیس مجمع خیرین سلامت استان همدان:
راه اندازی مرکز جامع سرطان در همدان
رئیس مجمع خیرین سلامت استان همدان با اشاره به اینکه مرکز جامع سرطان به همت بنیاد خیریه فرشچیان در همدان راه‌اندازی می‌شود، گفت: با راه‌اندازی این مرکز در همدان علاوه بر درمان، پژوهش‌های لازم برای بررسی علل سرطان انجام می‎‌شود.
مجمع خیرین سلامت,مرکز جامع سرطان,بیماران سرطانی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم از همدان : محمدصادق صبا ظهر امروز در مجمع خیرین سلامت استان به منظور راه‌اندازی مرکز جامع سرطان همدان با اشاره به اینکه در برخی از کشورهای خارجی قرآن نخوانده به تأکیدات قران عمل می‌کنند، اظهار داشت: اما مردم ایران با وجود قرائت قرآن به تأکیدات این کتاب عمل نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دفترچه‌های سلامت، بیمه و ارائه‌کنندگان بیمه را به چالش کشیده است، افزود: باید افراد توانمند جامعه را به سمت‌وسوی استفاده از بیمه تأمین اجتماعی کنیم که در صورت کهولت سن و ازکارافتادگی از مزایای بیمه خود استفاده کنند.

رئیس مجمع خیرین سلامت استان همدان تأکید کرد: چیزی که امروز مردم جامعه به آن نیاز دارند این است که مردم را صادقانه و مخلصانه توانمند کنیم.

وی با بیان اینکه علی‌رغم همه تلاش مجموعه درمان در استان همدان ولی میزان رضایت‌مندی مردم از این حوزه بسیار کم است، عنوان کرد: بیمارستان شهید بهشتی در گذشته هتل و بیمارستان مباشر کاشانی سابق خانه زنان بوده است در حالی که بیمارستان‌ها باید ویژگی‌های خاصی نظیر ارتباط آسان اتاق‌ها، استریلیزه و غیره داشته باشند.

صبا با تأکید بر اینکه خوشبختانه با توجه به توسعه دانشگاه علوم پزشکی امکانات تخصصی ارائه خدمت در همدان نسبتاً فراهم شده، ابراز کرد: اما این امکانات پراکنده است.

وی با اشاره به اینکه با اعلام نیاز استان در چند سال گذشته نسبت به راه‌اندازی مرکز جامع سرطان و ارائه خدمات به بیماران سرطانی همدان و منطقه غرب، بیان کرد: با راه‌اندازی این مرکز جامعه سرطان در همدان علاوه بر درمان پژوهش‌های لازم برای بررسی علل سرطان در کشور و خارج از کشور انجام می‌شود.

 رئیس مجمع خیرین سلامت استان همدان با بیان اینکه حل مشکلات کشور در گرو پژوهش‌های عالمانه و اصولی است، اظهار داشت: آموزش، پیشگیری، درمان و پیشگیری از عوارض درمان سرطان نیاز به مرکز جامع سرطان دارد که خوشبختانه مدیران ارشد استان این نیاز جامعه را به خوبی متوجه و در این جهت قدم برمی‌دارند.

صبا با تأکید بر اینکه خانواده مرحوم محمدعلی فرشچیان قول کمک در راه‌اندازی مرکز جامع سرطان را در همدان داده‌اند، اظهار داشت: ضمن اینکه از اقدامات خیرخواهانه مرحوم فرشچیان و خانواده ایشان در همدان تشکر می‌کنیم امیدواریم که اگر قرار است هزینه 70 درصد احداث این مرکز را خانواده مرحوم فرشچیان پرداخت کنند 30 درصد راه‌اندازی را نیز مردم خیرخواه استان کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه خانواده فرشچیان علاقه‌مند به کمک در راه‌اندازی مرکز جامع سرطان در همدان هستند، بیان کرد: مردم همدان نیز باید در این راستا بسیج شوند حتی اگر می‌توانند کم‌ترین کمک را در این راستا کنند.

رئیس مجمع خیرین سلامت استان همدان اظهار ابراز کرد: برای حل عمده مشکلات مردم، مردم باید پیش‌قدم شوند و کار کنند.

انتهای پیام/ص

 
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار