27. مهر 1396 - 23:00   |   کد مطلب: 19083
آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور ۸ دی ماه برگزار می شود و داوطلبان تا ۳۰ مهر فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.
آزمون کارشناسی ارشد فراگیر,دانشگاه پیام نور,سازمان سنجش,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از مهر : مشاور عالی سازمان سنجش افزود: ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور (بهمن ۹۶) منحصرا به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش انجام می گیرد و مهلت ثبت نام یکشنبه ۳۰ مهرماه به پایان می رسد.

وی یادآور شد: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور به منظور پذیرش ۳۱ هزار و ۶۰ نفر در ۱ هزار و ۳۷۱ کدرشته محل برگزار می شود و تاکنون ۱۰ هزار و ۱۴۶ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: تمامی داوطلبان متقاضی ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و آماده کردن مدارک مورد نیاز به سایت سازمان سنجش مراجعه و برای ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود داوطلبان لازم است به وسیله کارت های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به سایت سازمان سنجش، مبلغ ۷۰۰ هزار ریال (۷۰ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت نام پرداخت کنند.

حسین توکلی گفت: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور (بهمن ماه ۹۶) نوبت هجدهم روز جمعه ۸ دی ماه ۹۶ برگزار می شود.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار