28. مهر 1396 - 11:13   |   کد مطلب: 19085
مسابقات لیگ برتر تیراندازی زنان;
تیم نزاجا در تفنگ و مقاومت در تپانچه اول شدند
هفته پایانی از نیم فصل مسابقات لیگ برتر تیراندازی زنان با قهرمانی تیم نزاجا در تفنگ و قهرمانی تیم مقاومت در تپانچه به پایان رسید.
لیگ برتر تیراندازی بانوان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

تیم نزاجا در تفنگ و مقاومت در تپانچه اول شدند

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از ایسنا : نیم فصل لیگ برتر تیراندازی به ایستگاه آخر رسید. این دوره از رقابت‌ها در محل سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در مجموع امتیازات کسب شده تیم نزاجا در رشته تفنگ و مقاومت در رشته تپانچه به عنوان صدرنشین معرفی شدند.

پس از مرحله مقدماتی هفته پنجم لیگ برتر تیراندازی زنان در بخش تیمی، تیم‌های نزاجا و هیات قزوین با پیروزی در مقابل تیم‌های ثابت هدف آریا و صنایع غذایی سحر همدان به عناوین برتر رسیدند.
با برگزاری فینال رشته تپانچه بادی، سیده شیرین مرتضوی، فاطمه قدرت آبادی و الهام هریجانی هر سه از مقاومت به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم ایستادند.

در ادامه نیز با شلیک 24 تیر در فینال رشته تفنگ بادی، مریم طالبی از ثابت هدف آریا در جایگاه اول، الهه احمدی از نزاجا در جایگاه دوم و نجمه خدمتی از مقاومت در جایگاه سوم قرار گرفتند.

میزبانی این مسابقات را هیات قزوین برعهده داشت و تیم مقاومت در استراحت به سر می‌برد.
انتهای پیام/ص

لیگ برتر تیراندازی زنان لیگ برتر تیراندازی زنان لیگ برتر تیراندازی زنان لیگ برتر تیراندازی زنان لیگ برتر تیراندازی زنان لیگ برتر تیراندازی زنان لیگ برتر تیراندازی زنان لیگ برتر تیراندازی زنان لیگ برتر تیراندازی زنان لیگ برتر تیراندازی زنان لیگ برتر تیراندازی زنان لیگ برتر تیراندازی زنان

دیدگاه شما

آخرین اخبار