28. مهر 1396 - 11:19   |   کد مطلب: 19086
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان:
«نذر سلامتی» با اهدای کتاب در همدان
عضو فعال کتابخانه عمومی همدان بخاطر شفای از بیماری، کتاب‌های خود را به کتابخانه اهدا کرد.
نذر سلامتی,اهدای کتاب ,کتابخانه همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : عاطفه زارعی از نذر سلامتی با اهدای کتاب در همدان خبر داد و اظهار کرد: این اقدام توسط عضو کتابخانه عمومی ملاحسینقلی شوندی شهرستان رزن صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه عضو فعال کتابخانه عمومی همدان بخاطر شفای از بیماری، کتاب‌های خود را به کتابخانه اهدا کرد، گفت: این فرد به بیماری خطرناک سرطان ریه دچار شده بود که به شکرانه بهبودی از این بیماری، کتاب‌های خود را به کتابخانه اهدا کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با اشاره به اینکه این کتاب‌ها تستی و کنکوری هستند، افزود: این فرد؛ کتاب‌های کنکور سراسری خود را به کتابخانه نذر و اهدا کرد.

وی با اشاره به اینکه این کتاب‌های اهدا شده ویژه علوم تجربی و در 40 نسخه است، گفت: قیمت تقریبی کتاب‌های اهدا شده 7 میلیون ریال است.

زارعی ضمن قدردانی از کار پسندیده عضو فعال کتابخانه عمومی ملاحسینقلی شوندی، بیان کرد: خدا را به خاطر مقدرات شاکریم و  چقدر خوب است که بتوانیم کارهای خیری انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه نذر فقط قربانی کردن یا پول دادن نیست و اهدا کتاب از بهترین نذرها به شمار می‌آید چراکه دیگران را در دانایی سهیم می‌کنیم، افزود: باید در راستای فرهنگ‌سازی این مهم نیز تلاش کرد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار