2. آبان 1396 - 12:58   |   کد مطلب: 19146
وزیر آموزش و پرورش گفت:بسیاری از آسیب های اجتماعی که امروز ما را نگران کرده است، می تواند با ترویج برنامه های تربیت بدنی و ورزشی، پیشگیری شود یا کاهش یابد.
ورزش کردن,کاهش آسیب های اجتماعی,تربیت بدنی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از خبرنگار مهر : سید محمد بطحایی اظهار کرد: در گذشته بازی و سرگرمی ها زیاد بود. تلویزیون جای بازی و سرگرمی را گرفت. با گذشت زمان با ورود تکنولوژی، بازی های رایانه ای، جای تلویزیون را گرفت. امروز کوچکتر ها و بزرگتر ها نشسته و با یک کلیک یا کنترل کارهای خود را انجام می دهند.

وی افزود: امروز مشکل جدی ما در جامعه سلامت جسمی است. خصوصا در دختران و پسران این موضوع دیده می شود و دختران را بیشتر مورد تهدید قرار داده است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در فضای مدرسه باید تحرک داشته باشیم. به شدت به برنامه هایی همانند المپیاد درون مدرسه ای نیازمند هستیم.

بطحایی بیان کرد: یکی از مهمترین ویژگی های المپیاد درون مدرسه ای این است که منتظر تجهیزات و نیروی انسانی نمی ماند و می تواند از وسایل مدرسه استفاده کند و تربیت بدنی را ترویج دهد.

وی ادامه داد: هر وقت می خواهیم یک طرح را آغاز کنیم منتظر اعتبار و امکانات می مانیم. اما المپیاد درون مدرسه ای را می توان با امکانات محدود برگزار کرد و ورزش دانش آموزی را ترویج کنیم.

بطحایی ادامه داد: مربیان تربیت بدنی مظلوم ترین فرهنگیان هستند. آنان با تجهیزات کم ترویج تربیت بدنی را دنبال می کنند.

وی ادامه داد: بسیاری از آسیب های اجتماعی که امروز ما را نگران کرده است، می تواند با ترویج برنامه های تربیت بدنی و ورزشی، پیشگیری شود یا کاهش یابد.

بطحایی گفت: تمام تلاشم را می کنم علی رغم بودجه کم، شرایط را برای اجرای برنامه هایی همچون المپیادهای درون مدرسه ای فراهم کنیم تا مدارس با نشاطی داشته باشیم.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار