2. آبان 1396 - 15:56   |   کد مطلب: 19150
در سالروز شهادت حضرت رقیه(س)، ششمین همایش سالانه سه ساله‌های حسینی چهارشنبه، 3 آبان ماه، به طور همزمان در حرم امام خمینی(ره) و 500 نقطه از کشور برگزار می شود.
همایش سه ساله های حسینی,شهادت حضرت رقیه,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

برگزاری ششمین همایش سالانه سه ساله‌های حسینی

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از «بسیج زنان کشور» : همایش سالانه سه ساله های حسینی، به مدت ۶ سال متوالی است که در 5 صفر، سالروز شهادت حضرت رقیه(س)، با همکاری سازمان بسیج جامعه زنان کشور، سازمان اوقاف، شهرداری حرم مطهر امام راحل(ره) و سازمان بهزیستی برگزار می شود.

این همایش در تهران روز چهارشنبه از ساعت ۹ صبح با حضور ۳۰ هزار نفر از نونهالان، والدین و مربیان مهدهای کودک از ایران و سایر کشورها در حرم امام راحل و همزمان با آن در ۵۰۰ نقطه از ایران برگزار می شود.

تمام مهدهای کودک امکان ثبت نام برای حضور در این همایش را داشتند و حدود ۲۵ هزار کودک دختر و پسر سه تا شش سال به همراه پنج هزار نفر از والدین و مربیانشان به صورت اختیاری در این مراسم حضور پیدا می‌کنند و برای نگهداری و مراقبت از هر ۱۰ کودک یک مربی در نظر گرفته شده است

با هماهنگی جامعة‌المصطفی(ص) ۸۰ کودک غیرایرانی از قم و ۴۰ کودک غیرایرانی از تهران در سه اتوبوس به این همایش اعزام می‌شوند.

در این همایش، نمایشی با محوریت ارتباط یک دختر بچه امروزی با حضرت رقیه(س) اجرا می‌شود و پس از ضبط چند دوربینه با کیفیت بالا در اختیار مهدهای کودک قرار می‌گیرد تا در مناسبت‌های مختلف به پخش آن برای کودکان اقدام کنند.

اجرای دکلمه توسط دختران شهید مدافع حرم، اهدای مقنعه‌های سبز رنگ به دختران و چفیه به پسران از دیگر برنامه‌های این همایش است.

از برنامه های جانبی همایش «سه ساله های حسینی» می توان به 15 غرفه فرهنگی اشاره کرد که با ویژه برنامه های معرفتی و داستان گویی های قرآنی از سوی روحانیان خوش فکر فراهم شده است و در این بین غرفه‌های صلواتی نیز دایر و بسته‌های فرهنگی به کودکان اهدا می‌شود.

شهرداری حرم مطهر امام راحل(ره) تمهیدات لازم برای سهولت در تردد و پارکینگ ماشین را در نظر گرفته و ۷۵۰ اتوبوس پذیرای حاضران در این همایش خواهد بود.

انتهای پیام/ص

 همایش سه ساله های حسینی همایش سه ساله های حسینی همایش سه ساله های حسینی همایش سه ساله های حسینی همایش سه ساله های حسینی همایش سه ساله های حسینی همایش سه ساله های حسینی همایش سه ساله های حسینی شهادت حضرت رقیه شهادت حضرت رقیه شهادت حضرت رقیه شهادت حضرت رقیه شهادت حضرت رقیه شهادت حضرت رقیه شهادت حضرت رقیه

دیدگاه شما

آخرین اخبار