2. آبان 1396 - 22:30   |   کد مطلب: 19155
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه مدرسه اوتیسم با مشارکت خیرین راه اندازی می شود.
دانش آموزان استثنایی,آموزش و پرورش,مدرسه اوتیسم,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : محمدابراهیم الهی‌تبار معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان  اظهار داشت : در صورتی‌که پروژه‌ای با مشارکت خیرین آغاز شود، دولت نیز کمک می‌کند.

وی با اشاره به وجود 3600 دانش‌آموزان استثنایی در استان همدان تصریح کرد: از 265 هزار دانش‌آموز موجود در استان همدان 3600 دانش‌آموز استثنایی است و امیدواریم طوری برنامه‌ریزی شود که کودکی به نام معلول در استان نداشته باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با تأکید بر اینکه هر تلاشی که می ‎ توانیم باید برای دانش‌آموزان استثنایی به‌کار بگیریم، یادآور شد: اعتبارات خوبی برای دانش‌آموزان استثنایی اختصاص داده شده است.

الهی‌تبار تاکید کرد:کار آموزش و پرورش در زمینه آموزش حقوق شهروندی قابل تقدیر است، بیان کرد: طرح آموزش دوام زندگی را باید در مسائل اجتماعی دنبال کنیم و اعتبارات تقسیم کار ملی نیز ابلاغ شده و از طریق معاونت اجتماعی و امور بانوان استانداری باید کمک شود.

وی در پایان اظهار کرد:مهارت‌آموزی باید از آموزش و پرورش آغاز شود، گفت: آموزش پسران نیز از اهمیت برخوردار است و باید در این زمینه نیز آموزش داده شود.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار