10. آبان 1396 - 16:20   |   کد مطلب: 19266
رئیس سازمان حج و زیارت همدان:
ثبت نام ۱۸ هزار همدانی در سامانه سماح
رئیس سازمان حج و زیارت همدان گفت: از ابتدای اعلام زمان ثبت‌نام متقاضیان شرکت در پیاده‌روی بزرگ اربعین تاکنون ۱۸ هزار همدانی در سایت سماح ثبت‌نام کرده‌اند.
سامانه سماح,پیاده روی اربعین,سازمان حج و زیارت,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : محسن ساغرچی با بیان اینکه تاکنون 18 هزار همدانی در سامانه سماح برای دریافت ویزا ثبت‌نام کرده‌انداظهار داشت: تا امروز برای 12 هزار نفر از 16 هزار و 400 نفری که مدارک خود را ارسال کرده‌اند ویزا صادر شده است و تا پایان هفته نیز برای افراد باقی مانده ویزا صادر می‌شود.

 وی افزود: اگرچه سفارت عراق اعلام کرده است ظرف 48 ساعت ویزاهای درخواستی را صادر می‌کند اما به دلیل مسافتی که بین همدان تا تهران وجود دارد این مدت‌زمان به یک هفته افزایش می‌یابد بنابراین از مردم درخواست داریم از همین حالا اقدام به تهیه ویزا کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت همدان با تأکید بر اینکه هیچ نمایندگی کنسولی در مرز ویزا صادر نمی‌کند، گفت:  علاقه‌مندان به شرکت در مراسم اربعین حسینی باید پیش از حرکت به سمت مرزها ویزای خود را تهیه‌کرده باشند وگرنه نمی‌توانند بدون ویزا از مرزها عبور کنند.

وی با اشاره به اینکه هزینه صدور ویزا برای متقاضیان 170 هزار تومان است ابراز کرد:  در حال حاضر 32 دفتر زیارتی مجاز سازمان حج و زیارت در استان شامل 22 دفتر در شهر همدان و 10 دفتر نیز در سطح شهرستان‌ها آمادگی دریافت مدارک و صدور ویزا رادارند.

ساغرچی بابیان اینکه مردم همدان برای حضور در مراسم اربعین از مرز مهران خارج می‌شوند تأکید کرد: از مردم همدان می‌خواهیم به دلیل زمان‌بر بودن مراحل صدور ویزا، درخواست خود را به‌روزهای پایانی زمان ثبت‌نام در سامانه سماح موکول نکرده و از همین حالا مدارک خود را برای صدور ویزا به دفاتر زیارتی مجاز سازمان تحویل دهند.

 انتهای پیام/ص

 
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار