14. آبان 1396 - 21:52   |   کد مطلب: 19325
معاون دانشگاه علوم پزشکی همدان:
اعزام تیم بهداشتی همدان به مرز مهران
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از اعزام تیم بهداشتی ۴۰ نفره علوم پزشکی همدان به مرز مهران خبر داد و گفت: این تیم بهداشتی به مدت ۱۲ روز در مرز مهران مستقر هستند.
تیم بهداشتی همدان,مرز مهران,دانشگاه علوم پزشکی همدانshabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : جلال‌الدین امیری اظهار داشت: در ایام اربعین به دلیل عملکرد مثبت معاونت بهداشتی همدان هرساله تیم بهداشتی همدان به مرز مهران اعزام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تیم 40 نفره از کادر بهداشتی همدان به مرز مهران اعزام می‌شود، افزود: این تیم فردا 8:30 صبح به سمت مرز مهران اعزام می‌شوند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان تأکید کرد: تیم بهداشتی همدان با 40 نفر از کادر بهداشتی برای کمک به معاونت بهداشتی استان ایلام به مهران اعزام می‌شوند.

امیری با بیان اینکه کادر بهداشتی علوم پزشکی صبح روز دوشنبه 15 آبان ماه به مرز مهران اعزام می‌شوند، عنوان کرد: این تیم بهداشتی 40 نفره تا بعد از ایام اربعین و به مدت 12 روز در مرز مهران برای خدمات‌رسانی مستقر هستند.

وی تصریح کرد: تیم بهداشتی 40 نفره که به مرز مهران اعزام می‌شوند وسایل مورد نیاز برای مواقع بروز بهران را به همراه خود دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی با تأکید بر اینکه تیم بهداشتی 3 نفره معاونت علوم پزشکی همدان که به عراق اعزام شده‌اند در حال خدمات‌رسانی هستند، تصریح کرد: این تیم بهداشتی هفت روز پیش به عراق اعزام شده‌اند.

امیری با اشاره به اینکه تیم بهداشتی که به مهران اعزام می‌شوند در پایگاه‌های ثابت مستقر می‌شوند، بیان کرد: این افراد در حوزه اقدامات بهداشت محیط و بیماری هایی که ممکن است زائران به آن مبتلا شوند و بروز بیماری‌های مسری را رصد می‌کنند.

وی ابراز کرد: کارکنان اداره بهداشت محیط و حرفه‌ای نیز بر نوع عرضه، تهیه و توزیع غذاها و مواد غذایی در موکب، ایستگاه‌های صلواتی، مراکز خدماتی بین‌راهی و غذاخوری‌ها نظارت می‌کنند.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تأکید کرد: با توجه به خیل عظیم عبور زائران از استان همدان در داخل استان نیز تیم‌های بهداشتی متعددی وظیفه رصد کردن وضعیت بهداشت را در استان به عهده دارند.

انتهای پیام/ص

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار