30. آبان 1396 - 16:11   |   کد مطلب: 19568
معاون فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان:
برپایی نمایشگاه عکس وقف در همدان
معاون فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان از برپایی نمایشگاه عکس «وقف چشمه همه جاری» در پیاده راه بوعلی همدان خبر داد.
نمایشگاه عکس وقف,پیاده راه بوعلی همدان,سازمان اوقاف و امور خیریه,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ازهمدان : حجت الاسلام حسن رضوی معاون فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه برنامه‌هایی اجرایی طی دهه وقف اظهار داشت: امروز همزمان با پنجمین روز از دهه وقف نمایشگاه عکس «وقف چشمه همه جاری» در پیاده راه بوعلی برگزار شد.

وی افزود: جشنواره بین‌المللی عکس «وقف چشمه همیشه جاری» در همدان برگزار شده بود که 30 قطعه عکس از هنرمندان و عکاسان شرکت کننده در این جشنواره همزمان با ایام دهه وقف برپا شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان تصریح کرد: شاید عکس گرفتن از صدقه دادن، قرض دادن و یا حتی همدلی بین مردم راحت باشد اما نمایش دادن وقف کار بسیار سختی است چرا که وقف سرمایه‌ای ماندگار است که سال‌ها دست به دست و نسل به نسل در جامعه می‌چرخد.

حجت الاسلام حسن رضوی ابراز داشت: فرهنگ وقف را می توان با زبان هنر برای مردم بیشتر بیان کرد که برگزاری این گونه نمایشگاه ها از برنامه های اثرگذار در این زمینه است.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار