2. آذر 1396 - 12:20   |   کد مطلب: 19597
رئیس کتابخانه های عمومی نهاوند؛
دختر نهاوندی برای دومین بار کتابخوان برتر کشور شد
رئیس کتابخانه های عمومی نهاوند گفت: زهرا معصومی مقدم کودک نهاوندی پایه چهارم ابتدایی برای دومین بار به عنوان کتابخوان برتر کشور انتخاب شد.
دختر نهاوندی,کتابخوان برتر,کتابخانه,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : میلاد امینیان، رئیس کتابخانه های عمومی نهاوند گفت: این دانش آموز در سال گذشته نیز در همین رده سنی موفق شد عنوان کتابخوان برتر کشوری را بدست آورد.

وی با بیان اینکه مادر این کودک کتابدار کتابخانه و عضو کتابخانه عمومی این شهرستان است افزود: این کودک نهاوندی عضو فعال کتابخانه در طول یک سال بیش از 700 عنوان کتاب را مطالعه کرده است.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی نهاوندادامه داد: کودک نهاوندی دارای کتابخانه شخصی است و علاقه زیادی به خواندن انواع کتابهای علمی ، مذهبی ، اطلاعات عمومی و داستان دارد و روزانه حداقل 2 کتاب مطالعه می کند.

امینیان افزود: تعداد کتب مطالعه شده این کودک 10 ساله امسال به نهاد کتابخانه های عمومی کشور معرفی شد که پس از بررسی های لازم به عنوان کتابخوان برتر کشوری معرفی و اواسط هفته جاری با حضور وزیر ارشاد و رئیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور در محل تالار وحدت مورد تجلیل قرار گرفت.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار