2. آذر 1396 - 14:57   |   کد مطلب: 19599
معاون پرورشی مدارس شهر همدان اظهار داشت: سردار قاسم سلیمانی و جبهه مقاومت اسلامی با نابودی گروه ملعون داعش خدمت بزرگی به جهان اسلام کردند.
شبنم ها, shabnamha,shabnamha.ir afkl ih, شبنم همدان,

به گزارش شبنم همدان:

حضرت ایت الله خامنه ای (حفظه الله )در دیدار با بسیجیان فرمودند :"متاسفانه عده ای بلندگوی دشمن شدند که همین چیزها را در فضای جامعه بپراکنند که آقا نمی شود در مقابل این ها ایستاد چرا نمی شود ؟جمهوری اسلامی در مقابل زیاده خواهی دشمنان ایستاده و در همه موارد بر دشمن پیروز شده است .داعش با همت جوانان ,با همت مردان مومن ,با همت کسانی که نیروی مقاومت را قبول داشتند نابود شد ."

 

به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت و نابودی داعش گفتگویی با حسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا و کارشناس عالی امور استراتژیک انجام دادیم .

قدیری ابیانه در خصوص نابودی داعش اظهار داشت :گروه تروریستی داعش توسط آمریکا ,انگلیس ,اسراییل ایجاد شد و مورد حمایت اروپا و کشورهای مرتجع عربی و هم پیمانان امریکا قرار گرفت. شکست داعش در حقیقت شکست استکبار است.

وی افزود نیروهای مخلص اسلام که متشکل از سپاه قدس ,حزب الله, لشکرهای فاطمیون و زینبیون  نیروهای عراقی و سوری و گروه های حشد الشعبی نابودی داعش را رقم زدند و ما مفتخریم که فرماندهی عملیات نابودی داعش در توسط سردار سلیمانی صورت گرفته است .

در خصوص پدیده تروریستی داعش گفتگویی با مجید سرکانی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و حدیث و معاون پرورشی مدارس شهر همدان  انجام دادیم .

سرکانی اظهار داشت :پیدایش داعش و یا دولت اسلامی عراق و سوریه یک پدیده ناخواسته در منطقه بود. پدیده ای بسیار بد و ناگوار که سردمداران آن همچون آمریکا اذعان می کنند داعش را برای نابودی شوروی در پاکستان و افغانستان  ایجاد کرده اند و  پس از خروج شوروی از کشورهای افغانستان و پاکستان این گروه تروریستی  به دست فراموشی سپرده شد. اما این گروه تروریستی با کلی تجهیزات نظامی در منطقه باقی ماند و همچون غده سرطانی شروع به رشد کردن نمود. بسیاری از دولتهای جهان همچون آمریکا و اسراییل در صدد بهره برداری ازاین غده سرطانی برامدند و به قدری این غده سرطانی فعال شد که سراسر جهان را فرا گرفت حتی این گروه تروریستی موجب ایجاد رعب و وحشت  در قلب اروپا  شد .

 

معاون پرورشی مدارس شهر همدان تصریح داشت :سردار قاسم سلیمانی و جبهه مقاومت خدمت بزرگی به جهان اسلام کردند. سردار سلیمانی پس از شهادت شهید محسن حججی فرمودند :"داعش تا سه ماه دیگر نابود خواهد شد ".الحمدالله در طی کمتر از3 ماه داعش نابود شد و هنوز تحلیل گران سیاسی جهان در فهم فحوای کلام ایشان اظهار عجز می نمایند که آیا سخن سردار سلیمانی از روی احساس بوده است و یا از روی حسابگری و تحلیلات نظامی و قطعی این سخن را ایراد فرموده اند .

 

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و حدیث اذعان داشت : مجاهدان واقعی در درجه نخست رهبری  مقام معظم رهبری (حفظه الله ) و ارشادات حکیمانه ایشان و رهبری سید حسن نصرالله و ایت الله سیستانی هدایت و همدلی این بزرگواران بوده است .

در خصوص حضور پیروز مندانه جبهه مقاومت گفتگویی با یکی از رزمندگان  گمنام  انجام دادیم .

 

این رزمنده اسلام اشاره داشت :سردار قاسم سلیمانی و یارانش اعم از مستشاران و نیروهای یگان ویژه فاتحین سپاه ,لشکریان  دلاور فاطمیون افغان ,زینبیون پاکستان ,حیدریون عراق در واقع نماد کسانی بودند که در جبهه حق شناخت دقیق و صحیحی را از امنیت ملی تداعی می کنند .

 

وی  تصریح داشت :رمز پیشرفت و پیروزی بر جبهه باطل با اتخاذ صحیح راهکار مقاومت در مقابله با سیطره سیاه و دجال گونه مستکبرین عالم  بوده است و رزمندگان  جبهه مقاومت با معرفت و قدرت ، ایثارگرانه پیروزی خون بر شمشیر را به دیگران آموختند.

 

وی افزود : روایت شده است در آخر الزمان و عصر ظهور حضرت مهدی (عج ) "مردی از قم مردم را به سوی حق دعوت می کند افرادی که گرد او جمع می شوند قلب هایشان همچون پاره های آتش ستبر است تند بادهای حوادث انان را نمی لغزاند ,از جنگ خسته نشده و نمی ترسند اعتماد آنان بر خداست و سرانجام کار از آنِ پرهیزکاران است " و مجاهدان واقعی آنان هستند .

 

رزمنده گمنام یاد آور شد: از همان لحظه  تشکیل جبهه مقاومت اسلامی و هم پیمانی مجاهدان راه خدا و نبرد بی امان بر همگان  واضح و مبرهن بود عاقبت داعش چیزی جز ذلت و شکست نخواهد بود .

  (الذین امنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عند الله و اولئک هم الفائزون ) آنان که ایمان آوردند و از وطن هجرت گزیدند و در راه خدا به مال و جانشان جهاد کردند آنان را نزد خدا مقام بلندتری است و آنان به خصوص رستگاران و سعادتمندان دو عالم هستند ."سوره توبه آیه 20"

 

انتهای پیام /

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار