2. آذر 1396 - 15:56   |   کد مطلب: 19602
مسوول کانون اسلامی خواهران همدان خبر داد:
تجليل از بانوان سيره‌سرا در همدان
مسوول کانون اسلامی خواهران همدان با اشاره به تجليل از بانوان سيره‌سرا در همدان گفت: همدان یک بانوی شاعر آئینی دارد.
بانوان سيره‌سرا,شعر آیینی,کانون اسلامی خواهران,shabnamha.ir,شبم همدان,afkl ih,شبنم ها;

تجليل از بانوان سيره‌سرا در همدان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس از همدان : ساره میری ظهر امروز در مراسم تجلیل از بانوان سیره‌سرای همدان، با بیان اینکه مراسم تجلیل از سیره‌سرایان همدان در بخش برادران از سال 86 به همت موسسه شهید محراب، آیت‌الله مدنی شروع شده است، اظهار کرد: محوریت برگزاری این مراسم با هیئات حسینی و به منظور ارج نهادن به زحمات آنها بعد از دو ماه محرم و صفر بوده است.

وی با اشاره به برگزاری دهمین سال تجلیل از سیره‌سرایان در بخش برادران گفت: امسال برای پنجمین سال مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی دنبال می‌شود و یک‌هزار و 400 نفر از مداحان، سخنرانان و مبلغان در بخش برادران حضور خواهند داشت.

مسوول کانون اسلامی خواهران در استان همدان بیان کرد: در بخش خواهران نیز امسال سومین سال برگزاری مراسم تجلیلی از سیره‌سرایان است که در سال اول محوریت با اشرف سادات فاضلیان و تجلیل از یکی از برترین مداحان و شاعران آیینی در بخش بانوان برگزار شد.

وی با بیان اینکه خانم برزگر تنها بانوی شاعر آئینی همدان است که در سال اول برگزاری مراسم در بخش خواهران تجلیل شد، افزود: شعر آئینی بسیار گسترده است و نیاز به اشراف شاعران به تاریخ اسلامی است اما جای تأسف است که تنها یک مورد شاعر آئینی در بخش بانوان در همدان داریم.

میری با تأکید بر اینکه به طور حتم ارزش سخنرانان، مبلغان و مداحان بیش از این برنامه است، تصریح کرد: امیدواریم این حرکت‌های حسینی تداوم داشته باشد.

وی خطاب به مداحان و مبلغان، یادآور شد: مداحان و مبلغانی که در برگزاری برنامه‌های خود با مشکل کمبود جا و مکان مواجه هستند، کانون اسلامی خواهران آمادگی ارائه مکان به این عزیزان را دارد.

گفتنی است در پایان این مراسم از پنج نفر شامل سه مداح و دو مبلغ در بخش بانوان از طرف سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه و واحد خواهران سازمان بسیج مداحان تجلیل شد.

انتهای پیام/ص

تجلیل از بانوان سیره سرا تجلیل از بانوان سیره سرا تجلیل از بانوان سیره سرا تجلیل از بانوان سیره سرا تجلیل از بانوان سیره سرا تجلیل از بانوان سیره سراتجلیل از بانوان سیره سرا تجلیل از بانوان سیره سرا تجلیل از بانوان سیره سرا کانون اسلانی خواهران همدان کانون اسلانی خواهران همدان کانون اسلانی خواهران همدان کانون اسلانی خواهران همدان کانون اسلانی خواهران همدان کانون اسلانی خواهران همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار