7. آذر 1396 - 12:04   |   کد مطلب: 19668
مشاور عالی سازمان سنجش از تمدید مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۷ تا روز شنبه ۱۱ آذر خبر داد.
آزمون دکتری 97,تمدید ثبت نام,سازمان سنجش,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری سال ۹۷ 

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از ایسنا : حسین توکلی با اعلام این مطلب افزود: مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۷ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی برای پذیرش در هفت گروه آزمایشی و ۲۴۶ کد رشته امتحانی تا ساعت ۲۴ شنبه ۱۱ آذر تمدید شد.

وی افزود: متقاضیان ضرورت دارد در مهلت تمدید شده پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام و پرداخت مبلغ ۶۰۰ هزار ریال (۶۰ هزار تومان) اقدام کنند. همچنین با توجه به ارائه خدمات پیامکی در طول آزمون داوطلبان علاقه‌مند به دریافت این خدمات باید نسبت به پرداخت مبلغ ۵ هزار ریال اقدام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌پذیرد. دفترچه راهنمای ثبت نام همزمان با فرآیند ثبت نام بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شد.

وی تاکید کرد: براساس ضوابط، هر داوطلب می‌تواند با توجه به علاقه فقط در یک کد رشته محل امتحانی و متناسب با مدرک فارغ‌التحصیلی در این آزمون ثبت‌نام و شرکت کند. همچنین سطح سئوالات اختصاصی در این آزمون حسب مورد در حد داشتن اطلاعات و تجربیات دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد در هر رشته مطابق فهرست برنامه‌های مصوب شورای عالی برنامه درسی در دروس تخصصی ضریب چهار، آزمون زبان ضریب یک و آزمون استعداد تحصیلی ضریب یک است.

توکلی گفت: تا ساعت هشت صبح امروز تعداد ۸۷ هزار و ۵۳۶ داوطلب در آزمون دکتری ۹۷ ثبت نام کردند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش یادآور شد: آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۷ برای پذیرش در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی روز جمعه ۴ اسفندماه ۹۶ در حوزه های امتحانی مربوط در یک نوبت برگزار می کند.

پیش از این ساعت ۲۴ امشب (سه‌شنبه ۷ آذر) به عنوان آخرین مهلت ثبت نام آزمون دکتری اعلام شده بود.

انتهای پیام/ص

آزمون دکتری97 آزمون دکتری97 آزمون دکتری97 آزمون دکتری97 آزمون دکتری97 آزمون دکتری97 آزمون دکتری97 آزمون دکتری97 آزمون دکتری97 آزمون دکتری97 سازمان سنجش سازمان سنجش سازمان سنجش سازمان سنجش سازمان سنجش سازمان سنجشسازمان سنجش سازمان سنجش سازمان سنجش سازمان سنجش سازمان سنجش

دیدگاه شما

آخرین اخبار