7. آذر 1396 - 15:57   |   کد مطلب: 19672
معاون فرهنگی هنری ارشاد اسلامی استان همدان:
طرح پاییزه کتاب در همدان آغاز شد
معاون فرهنگی هنری ارشاد اسلامی استان همدان از آغاز دومین طرح «پاییزه کتاب» از دوم آذر ماه در ۱۵ کتابفروشی استان خبر داد.
طرح پاییزه کتاب,کتابفروشی های همدان,کتاب و کتابخوانی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

طرح پاییزه کتاب در همدان آغاز شد

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از همدان : مجید فروتن، معاون فرهنگی هنری ارشاد اسلامی استان همدان گفت: دومین طرح «پاییزه کتاب» از دوم آذر ماه در ۱۵ کتابفروشی استان اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه همزمان آغاز طرح پاییزه کتاب، طرح کتاب گردی نیز با حضور مسئولین اداره ارشاد در سطح کتابفروشی‌های شهر همدان انجام گرفته است افزود: ۱۱ کتابفروشی در همدان و ۴ کتابفروشی در ملایر و نهاوند مجری طرح پاییزه کتاب هستند.

فروتن با بیان اینکه تخفیف روز اول طرح پاییزه کتاب ٣٥ درصد بود اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند کتب مورد علاقه خود را تا پایان این طرح با ۲۰ درصد تخفیف از کتابفروشی‌ها دریافت کنند.

معاون فرهنگی هنری ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه استقبال از طرح تابستانه کتاب در استان خوب بوده است ادامه داد: قیمت بالای برخی کتاب‌ها عاملی در کاهش سرانه مطالعه در کشور است که اجرای طرح‌های تابستانه و پاییزه کتاب در این راستا با ارائه تخفیف‌های ویژه می‌تواند عاملی مهم در رفع این مهم و افزایش سرانه مطالعه کتاب باشد.

وی با بیان اینکه همدان جزء ١٠ استان برتر در بحث کتاب و کتابخوانی است گفت: بر اساس آمار و ارقام بالای تعداد کتب در کتابفروشی‌ها، خوانندگان کتاب، و برخی مولفه‌های دیگر استان همدان یکی از ۱۰ استان برتر در حوزه کتاب و کتابخوانی است.

انتهای پیام/ص

طرح پاییزه کتاب طرح پاییزه کتاب طرح پاییزه کتاب طرح پاییزه کتاب طرح پاییزه کتاب طرح پاییزه کتاب طرح پاییزه کتاب طرح پاییزه کتاب طرح پاییزه کتاب طرح پاییزه کتاب طرح پاییزه کتاب طرح پاییزه کتاب کتابفروشی های همدان کتابفروشی های همدان کتابفروشی های همدان کتابفروشی های همدان کتابفروشی های همدان کتابفروشی های همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار