8. آذر 1396 - 13:42   |   کد مطلب: 19684
کامبوچا دارای خواص سم‌زدایی، خواص آنتی‌اکسیدانی، افزایش قدرت ایمنی، سم زدایی از کلیه‌ها، بهبود عملکرد عروق، درمان کم‌خونی، درمان آسم و بهبود سیستم عصبی است، این نوشیدنی می‌تواند جایگزین نوشابه و دیگر آب‌میوه‌های صنعتی شود.
خواص کامبوجا,نوشیدنی کامبوجا,چای تخمیری,سم زدایی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : رضا بهروزی با اشاره به اینکه کامبوچا محصولی با قدمت بیش از 2 هزار سال است، که در گذشته برای درمان انواع بیماری‌ها تهیه و تجویز می‌شد. هر چند چای تخمیری کامبوچا طرفداران زیادی دارد اما این نوشیدنی سلامت، آنگونه که باید در کشورمان شناخته شده نیست و لازم است مردم با این محصول سالم و اثرگذار بیشتر آشنا شوند.

بهروزی تصریح کرد: کامبوجا از ترکیب چای سبز، سیاه یا سفید با آب، شکر و قارچ کامبوجا تهیه می‌شود. پس از ترکیب این مواد طی یک فرآیند باکتریایی و تخمیری که 10 روز طول می‌کشد، چای کامبوجا آماده می‌شود.

وی گفت: کامبوچا یک نوشیدنی «پروبیوتیک» است و از سیستم ایمنی و گوارشی بدن حفاظت می‌کند. این نوشیدنی مفید همچنین حاوی آنزیم، اسیدهای آمینه، آنتی‌اکسیدان‌ها و پلی‌فنول‌ها است.

بهروزی عنوان کرد: این نوشیدنی مفید باعث بهبود عملکرد کبد می‌شود و از اسیدی شدن کبد جلوگیری می‌کند. اسید گلوکزونیک موجود در کامبوچا در بدن قابلیت تبدیل به گلوکزامین، کندروتئین سولفات و سایر پلی‌ساخاریدها و گلوکوپروتئین‌های مرتبط با مفاصل، کلاژن و مایع نرم کننده حرکت مفاصل می‌شود. این نوشیدنی همچنین سبب بهبود التهاب مفاصل و علائم روماتیسم و نقرس می‌شود.

وی اظهار داشت: کامبوچا همچنین دارای خواص سم‌زدایی، خواص آنتی‌اکسیدانی، افزایش قدرت ایمنی، سم زدایی از کلیه‌ها، بهبود عملکرد عروق، درمان کم‌خونی، درمان آسم و بهبود سیستم عصبی است.

این تولید کننده کامبوچای ارگانیک گفت: نوشیدنی سلامتی کامبوچا انرژی‌زا است و میزان جذب آهن بدن را افزایش می‌دهد. کامبوجا باعث تنظیم متابولیسم شده و منجر به کاهش وزن می‌شود.

وی اظهار داشت: برنا کامبوچا با هدف ارتقاء سطح سلامتی جامعه و ارائه محصولات جایگزین نوشابه‌های مضر صنعتی، تحقیقات خود را در زمینه نوشیدنی‌های گیاهی تخمیری از سال 1387 به همت جمعی از متخصصین صنعت و دانشگاه شروع و در واحد تحقیق و توسعه شرکت ، موفق به طراحی و تولید نوشیدنی تخمیری کامبوچا بر پایه طب سنتی شد. این واحد تولیدی تحت نظارت سازمان غذا و دارو بوده و عضو انجمن جهانی تولیدکنندگان کامبوچا است.

بهروزی تاکید کرد: کامبوچا یک نوشیدنی مفید و سلامت‌بخش است که نیاز به توجه بیشتر دارد. این نوشیدنی می‌تواند جایگزین نوشابه و دیگر آب‌میوه‌های صنعتی شود.

وی اظهار داشت: همانطور که می‌دانید هر محصولی می‌تواند با کیفیت متفاوتی تولید شود و کامبوچا نیز از این قاعده مستثنی نیست. برنا کامبوچا از یک نوع چای خاص و مواد اولیه ارگانیک و مرغوب تهیه می‌شود که همین مسئله باعث ایجاد تمایز محصول ما با سایر محصولات شده است.

بهروزی خاطرنشان کرد: ما به روشی خاص با اضافه کردن گیاهان دارویی به این نوشیدنی طعمی متفاوت، با خواص بیشتر را برای شما تولید و این باعث افتخار ماست که نوشیدنی کاملاً طبیعی و ارگانیک بدون استفاده از هیچ‌گونه مواد افزودنی و نگه‌دارنده‌های شیمیایی را به شما عرضه می شود.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار