9. آذر 1396 - 12:02   |   کد مطلب: 19696
مسوول بسیج هنرمندان استان همدان از برگزاری نمایشگاه تجسمی اساتید و هنرمندان حوزه انجمن بسیج هنرمندان استان خبرداد.
نمایشگاه تجسمی,اساتید و هنرمندان همدان,نگارخانه نگاه نو,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

برگزاری نمایشگاه «تجسمی اساتید و هنرمندان» در همدان 

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : رسول کرمی امروز با اشاره به برگزاری نمایشگاه تجسمی اساتید و هنرمندان در همدان،اظهار کرد: این نمایشگاه به مدت 6 روز از 11 تا 16 آذرماه در نگارخانه نگاه نو برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه 50 اثر گرافیک، تصویرسازی، نقاشی، کاریکاتور، لوگو ...در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه معرفی اساتید و هنرمندان استان در عرصه‌ هنرهای تجسمی است.

مسوول بسیج هنرمندان استان همدان معرفی شهدای هنرمند رشته گرافیک و نقاشی استان را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و خاطرنشان کرد: هنر نقش مهمی در معرفی و ترویج فرهنگ اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه باید شخصیت‌های شاخص از جمله شهدا را در قالب هنر و نقاشی به جامعه و به خصوص جوانان و نوجوانان معرفی کرد، اظهار کرد: با زبان هنر می‌توان مسائل زیادی را در جامعه نهادینه کرد.

کرمی ایجاد بستری مناسب برای رشد و شناخت استعدادها، ارتقای انگیزه و حس خلاقیت در حوزه های هنری، ایجاد فضایی هنری برای ارتباط نزدیک هنرمندان جوان استان با اساتید پیشکسوت و تبادل اندیشه‌ها را از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه برشمرد.

انتهای پیام/ص

نمایشگاه تجسمی نمایشگاه تجسمی نمایشگاه تجسمی نمایشگاه تجسمی نمایشگاه تجسمی نمایشگاه تجسمی نمایشگاه تجسمی نمایشگاه تجسمی نمایشگاه تجسمی نمایشگاه تجسمی اساتید و هنرمندان همدان اساتید و هنرمندان همدان اساتید و هنرمندان همدان اساتید و هنرمندان همدان اساتید و هنرمندان همدان اساتید و هنرمندان همدان اساتید و هنرمندان همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار