9. آذر 1396 - 21:07   |   کد مطلب: 19704
مسئول مسابقات قرآن و عترت بسیج استان همدان:
برگزاري بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در همدان
مسئول مسابقات قرآن و عترت بسیج استان همدان از برگزاري بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در استان همدان خبر داد.
مسابقات قرآن و عترت,بسیج همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

برگزاري بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در همدان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : عباس ابراهیمی با اشاره به برگزاری بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج استان همدان، اظهار کرد: روز گذشته مسابقات قرآن و عترت بخش خواهران برگزار شد.

وی با بیان اینکه امروز نیز مسابقات بخش برادران برگزار می‌شود، گفت: در بخش خواهران 200 نفر و در بخش برادران نیز 760 نفر در مسابقات قرآن و عترت شرکت کرده‌اند.

مسئول مسابقات قرآن و عترت بسیج استان همدان با بیان اینکه مسابقات قرآن و عترت در رشته‌های حفظ 10 جزء، 20 جزء و 30 جزء در رده‌های سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار می‌شود، رشته‌های این مسابقات را اذان، قرائت و ترتیل عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه مرحله مقدماتی مسابقات قرآن و عترت در بعضی از شهرستان‌ها شهریورماه سال جاری برگزار شده است، تصریح کرد: مرحله استانی در حال برگزار است.

ابراهیمی با بیان اینکه مرحله نهایی مسابقات قرآن و عترت به صورت کشوری در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود، افزود: از نفرات برتر مسابقات قرآن و عترت در بهمن ماه تقدیر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مرحله کتبی مسابقات قرآن و عترت هفته آینده برگزار می شود، اضافه کرد: استان همدان در بخش مفاهیم و حفظ قرآن بسیج کل کشور نتایج خوبی داشته است.

مسئول مسابقات قرآن و عترت بسیج استان همدان با بیان اینکه استان همدان در سال‌های گذشته در رشته مفاهیم رتبه‌ اول و دوم مفاهیم و رتبه دوم و چهارم رشته حفظ را داشته است، تصریح کرد: در رشته‌های قرائت باید بیشتر برنامه‌ریزی و کار شود زیرا در این حوزه رتبه متوسطی دارد.

وی با اشاره به اینکه تلاش است نفرات برگزیده انتقال‌دهنده خوب برای قرآن باشند، افزود: امید است افراد خوبی پرورش داده شوند.

انتهای پیام/ص

مسابقات قرآن و عترت مسابقات قرآن و عترت مسابقات قرآن و عترت مسابقات قرآن و عترت مسابقات قرآن و عترتمسابقات قرآن و عترتمسابقات قرآن و عترت مسابقات قرآن و عترتمسابقات قرآن و عترت مسابقات قرآن و عترت بسیج همدان بسیج همدان بسیج همدان بسیج همدان بسیج همدان بسیج همدان بسیج همدان بسیج همدان 

دیدگاه شما

آخرین اخبار