13. آذر 1396 - 8:27   |   کد مطلب: 19743
شانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران با حضور هشت تیم برگزار می‌شود که شش تیم نخستین حضور خود در این رقابت‌ها را تجربه می‌کنند.
مسابقات والیبال قهرمانی,باشگاه‌های برتر بانوان,لیگ برتر والیبال بانوان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از زنان خبر : شانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران در سال ۱۳۹۶ جام شهید «محسن حججی» از ۱۶ آذرماه در یک گروه مقدماتی و با حضور هشت تیم آغاز می شود.

تیم های ذوب آهن اصفهان، شهرداری تبریز، آبنونس، پیکان تهران، بهنمیر، رایکا، کن و سالوت در این رقابت ها شرکت می کنند.

تیم های شهرداری تبریز و ذوب آهن اصفهان تنها تیم های سال گذشته این رقابت ها هستند و شش تیم دیگر امسال لیگ برتر بانوان را تجربه می کنند.

این رقابت ها نیز همانند سایر مسابقات والیبال سال ۹۶، تعداد برد اولویت بر امتیاز دارد و تیم ها در جدول مسابقات ابتدا بر اساس تعداد پیروزی، امتیاز، معدل ست و معدل پوئن های کسب کرده، رتبه بندی می شوند. دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر بانوان از روز پنج شنبه ۱۶ آذرماه آغاز می شود.

تیم والیبال ذوب آهن اصفهان پرافتخارترین تیم حاضر در این رقابت ها است که پنج مقام قهرمانی، پنج نایب قهرمان و دو مقام سومی در پرونده افتخارات خود دارد.

تیم والیبال بانوان ذوب آهن در سال های ۸۴ تا ۸۸ پنج قهرمانی متوالی در این رقابت ها کسب کرده بود، در سال ۸۹، ۹۱ ، ۹۲، ۹۳ و ۹۵ نایب قهرمانی و در سال های ۹۰ و ۹۴ نیز عنوان سومی لیگ برتر والیبال بانوان را به دست آورد.

لیگ برتر والیبال بانوان سال گذشته (۱۳۹۵) با نام جام «شهدای منا» با حضور هفت تیم شروع شد و تیم پارسه تهران در میانه راه منحل و رده بندی نهایی شش تیم باقی مانده به قرار زیر شد:

بانک سرمایه

ذوب آهن اصفهان

دانشگاه آزاد

سایپا تهران

پارس شیراز

شهرداری تبریز

سایت فدراسیون والیبال

انتهای متن/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار