14. آذر 1396 - 16:20   |   کد مطلب: 19769
به مناسبت هفته پژوهش برگزار می‌شود;
گردهمایی سراسری مدیران مدارس با هدف استعدادپروری
اولین گردهمایی سراسری مدیران مدارس با رویکرد استعداد پروری و پژوهش محوری در آستانه هفته پژوهش و با هدف ساماندهی فعالیت‌های پژوهشی در مدارس برگزار می‌شود.
گردهمایی مدیران مدارس,استعداد پروری,پژوهش محوری,هفته پژوهش,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : نخستین گردهمایی سراسری مدیران مدارس با رویکرد استعداد‌پروری و پژوهش‌محوری در آستانه هفته پژوهش و با هدف ساماندهی فعالیت‌های پژوهشی در مدارس و توجه ویژه به استعدادهای دانش آموزی در زمینه‌های مختلف و آماده‌سازی دانش‌آموزان برای حضور در مسابقات و جشنواره‌های بین‌المللی با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری(ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان)، معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران و جشنواره ملی دانش‌آموزی  ابن سینا برگزار خواهد شد.

دانش‌آموزان به عنوان نیروهای بالقوه علمی، آینده سازان کشور و عناصر تعیین کننده در رشد و بالندگی جامعه شناخته می‌شوند. از این رو سازماندهی، پرورش، هدایت و رشد استعدادهای آنها در این مسیر می‌تواند سرمایه‌گذاری هوشمندانه‌ای در راستای توسعه کشور باشد.

اولین گردهمایی سراسری مدیران مدارس با رویکرد استعداد پروری و پژوهش محوری با حضور دکتر سید علی حسینی مشاور معاون متوسطه آموزش و پرورش و 200  نفر از مدیران دبیرستان‌های دولتی، غیر دولتی و استعدادهای درخشان و مدیران پژوهشسراهای دانش‌آموزی با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری(ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان)، معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران و جشنواره ملی دانش آموزی  ابن سینا ، در22 آذر ماه سال جاری از ساعت 9 الی 12 در محل سالن همایش های کوثر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار