18. آذر 1396 - 11:55   |   کد مطلب: 19810
مشاور عالی سازمان سنجش گفت:‌داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز باید در آزمون فعلی که ثبت‌نام آن از تاریخ ۱۶ آذر ۹۶ آغاز شده است، متقاضی شوند.
آزمون کارشناسی ارشد,سازمان سنجش,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : حسین توکلی با اشاره به اینکه ثبت‌نام برای آزمون کارشناسی ارشد 97 از روز پنجشنبه 16 آذر 96 آغاز شده است، اظهار کرد:‌ ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد 97 برای تمام دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی در روز چهارشنبه 22 آذر به پایان می‌رسد.

همچنین بخوانید:‌ زمان آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 97

وی افزود: پذیرفته‌شدگان نهایی دوره‌های روزانه در آزمون کارشناسی ارشد سال 96 حتی در صورت عدم ثبت‌نام یا انصراف قطعی از رشته قبولی، مجاز به ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 97 به منظور انتخاب رشته‌های تحصیلی دوره روزانه نخواهند بود.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت:‌ دانشجویان سال آخر و دانش‌آموختگان مقطع کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته که از تاریخ 31 شهریور 86 به بعد فارغ‌التحصیل شده‌اند اگر معدل آنها کمتر از 12 باشد حق ثبت‌نام و شرکت در این آزمون را ندارند.

توکلی بیان کرد: 25 درصد ظرفیت هر کدرشته محل به همسر و فرزندان شهدا و مفقودالاثر، آزادگان و همسر و فرزندان آنها، جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنها اختصاص دارد. 5  درصد ظرفیت هر کدرشته محل نیز به جانبازان زیر 5 درصد و همسر و فرزندان آنها، همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه اختصاص دارد.

مشاور عالی سازمان سنجش در پایان یادآور شد: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1397 در روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 اردیبهشت 97 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ص

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار