19. آذر 1396 - 20:47   |   کد مطلب: 19835
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان:
اجرای طرح آتش به اختیار در حوزه فرهنگی همدان
فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان گفت: طرح آتش به اختیار در حوزه فرهنگی همدان اجرایی می‌شود.
ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر,همدان,سپاه انصارالحسین همدان,آتش به اختیار,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم از همدان : سردار مظاهر مجیدی عصر امروز در ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان همدان با اشاره به اینکه امربه‌معروف و نهی از منکر در یک‌طرف و تمامی واجبات دین اسلام در طرفی دیگر قرار دارند، اظهار داشت: غفلت از امربه‌معروف و نهی از منکر مشکلات فراوانی برای اسلام ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه ما به دشمن هوشمندی مبارزه می‌کنیم که برای تمامی موضوعات جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی کرده است، افزود: در راستای مقابله با این برنامه‌ریزی‌ها باید اقدامات و برنامه‌های ما نیز به‌روز باشد تا بتوانیم با دشمن مقابله کنیم.

مجیدی با تأکید بر اینکه ابلاغ برنامه‌های اجرایی سال 96 به شهرستان‌ها در 14 محور و 81 برنامه از جمله اقدامات انجام شده است، تصریح کرد: تشکیل جلسات شورای معاونان با محورهای از پیش تعیین شده با موضوع مأموریت‌های ستاد در قالب 8 جلسه و اجرای 41 مصوبه از دیگر اقدامات است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه تشکیل جلسه هیئت اندیشه‌ورز امربه‌معروف و نهی از منکر با حضور 13 نفر از صاحب‌نظران در این حوزه از دیگر اقدامات است، گفت: امیدواریم بتوانیم این هیئت اندیشه‌ورز با حضور نخبگان برتر در حوزه امربه‌معروف و نهی از منکر را تقویت کنیم.

مجیدی با بیان اینکه تهیه طرح آتش به اختیار با مدنظر قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر انجام کار فرهنگی تمیز یکی از اقدامات مهم است، تأکید کرد: این طرح، طرح بسیار مناسبی است که ستاد تهران ارسال شده و ممکن است که دیگر استان‌ها نیز برای اجرای این طرح استقبال کنند که امیدواریم استان همدان جز اولین استان‌های اجرا کننده این طرح باشد.

وی با تأکید بر اینکه اجرای آموزش مقدماتی برای 500 نفر از طلایه‌داران امربه‌معروف و نهی از منکر از دیگر اقدامات است، ابراز کرد: برگزاری همایش مردمی با عنوان واجب فراموش شده و ساماندهی شورای امربه‌معروف و نهی از منکر در سطح 137 دستگاه و صدور حکم برای 937 نفر از کارکنان از دیگر اقدامات انجام شده در 9 ماهه امسال است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه ساماندهی، جذب و آموزش 900 نفر از طلایه‌داران امربه‌معروف و نهی از منکر استان انجام شده است، گفت: 44 عنوان برنامه در هفته امربه‌معروف و نهی از منکر در همدان برگزار شد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار