26. آذر 1396 - 8:19   |   کد مطلب: 19926
برای نخستین بار در کشور صورت مي‌گيرد;
طرح «پرستار راهنما» در بیمارستان‌های همدان اجرا می شود
رئیس نظام پرستاری همدان از اجرای طرح «پرستار راهنما» در بیمارستان‌های همدان برای نخستین بار در کشور خبر داد.
طرح پرستار راهنماي,بیمارستان های همدان,کمک به بیمار,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : هادی زرینی با اشاره به اجرای طرح «پرستار راهنما» در برخی از بیمارستان‌های همدان، اظهار کرد: در اکثر کشورهای پیشرفته و اروپایی این طرح اجرایی شده و در سطح کشور نیز برای نخستین بار در استان همدان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه در این طرح پرستاران راهنما برای اینکه بیماران با مراجعه به بیمارستان سردرگم نشوند، خدمات بیمارستانی را برای آنها بازگو می‌کنند، افزود: با دادن اطلاعات لازم توسط این پرستاران، بیمار به ماندن و یا مراجعه به دیگر بیمارستان تصمیم‌ می‌گیرد.

رئیس نظام پرستاری همدان ادامه داد: همچنین در این طرح «پرستار راهنما» به همراه بیمار به بخش‌های مربوطه مراجعه و بیمار را با مسوول و پرستاران بخش آشنا و روند بهبودی بیمار و جزئیات اقدامات درمانی را تشریح می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این امر باعث می‌شود که در مدت کوتاه بیمار اطلاعاتی از بیمارستان دریافت کند، گفت: مدیران پرستاری، سوپروایزرها و مسئولان بخش‌ها برای مشارکت در این طرح ثبت‌ نام کرده‌اند.

زرینی اجرای طرح مورد نظر را خوب و مفید دانست و افزود: برقراری ارتباط صحیح بین بیمار و پرستار موجب می‌شود که بیمار زمینه را برای طرح سئوال و رفع نگرانی‌ها مناسب ببیند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار