27. آذر 1396 - 8:21   |   کد مطلب: 19942
سلبریتی‌ها‌یی که ژستشان ژست روشنفرکی است و صفحات فضای مجازی پر شده از عکس‌هایشان با جانواران و هر روز این موضوع را در کشور رواج بیشتری می‌دهند.
سلبریتی,جانور دوستی,غرب زدگی,روشنفکری,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

سلبریتی‌ها‌یی با ژست روشنفرکی که عروسک خیمه شب بازی‌های دشمنان شده‌اند

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از ۸دی : این روزها اگر نگاهی به صفحات اینستاگرام و فیسبوک بیندازیم خواهیم دید سلبریتی‌هایی که به عنوان الگوی جامعه امروز شده‌اند و هر روز با یک شیوه جدید فرهنگ غرب را وارد کشور می‌کنند.

سلبریتی‌ها‌یی که ژستشان ژست روشنفرکی است و همه افراد را از بالا نگاه می‌کنند و اگر انتقادی از آنها صورت گیرد، گروهی اقدام به توهین به منتقد می‌کنند، سلبریتی‌هایی که صفحات فضای مجازی پر شده از عکس‌هایشان با جانواران و هر روز این موضوع را در کشور رواج بیشتری می‌دهند.

بازیگرانی که روزی آمدند و گفتند «سگ» فحش نیست و دفاع از حقوق سگ‌ها کردند ولی امروز که نوزاد ۶ ماهه فلسطینی به دست صهیونیست کشته شد، هیچ اقدام روشنفکرانه‌ای توسط این قشر از جامعه صورت نگرفت.

این سلبریتی‌ها به کجا اینگونه شتابان پیش می‌روند که حیوانات را سرتر از انسان‌ها می‌دادند و حتی یکی از آنها برای از دست دادن گربه‌اش به عزاداری می‌پردازد و عکس گریه و زاری خود را نشر می‌دهد که امروز تنهای تنها شدم زیرا گربه‌ام از دنیا رفت…!

سلبریتی‌هایی که خواسته و ناخواسته عروسک خیمه شب بازی‌های دشمنان شده‌اند و هرچه را که آنها می‌گویند اینها آن را اجرا می‌کنند، که نمونه‌اش رفتن بانوان به استادیوم‌های ورزشی برای دیدن فوتبال است.

چه زیبا می‌گویند وقتی غرب زده‌ها به فرهنگ غیرانسانی غرب که می‌رسند، وطن فروش و متجدد می‌شوند اما وقتی به فرهنگ حماسه حسینی که می‌رسند وطن پرست و عقب گراتر از قرون وسطایی می‌شوند.

پیشنهاد من به این سلبریتی‌های تازه به دوران رسیده به اصطلاح روشنفکر این است اگر می‌خواهند یک بازیگر حرفه‌ای بشوند، پس از عکس گرفتن با سگ و گربه با یک مار افعی هم عکس بگیرند تا همه بفهمن علاوه بر شجاعت توانایی ارتباط با اکثر جانوران را دارند.

انتهای پیام/ص

سلبریتی سلبریتی سلبریتی سلبریتی سلبریتی سلبریتی سلبریتی سلبریتی سلبریتی سلبریتیسلبریتیسلبریتیسلبریتی سلبریتی غرب زدگی غرب زدگی غرب زدگی غرب زدگی غرب زدگیغرب زدگی غرب زدگی غرب زدگی جانور دوستی جانور دوستی جانور دوستی جانور دوستی جانور دوستی جانور دوستی جانور دوستی جانور دوستی

دیدگاه شما

آخرین اخبار