28. آذر 1396 - 15:50   |   کد مطلب: 19972
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: این 2 جوان که با هم همکار بودند شب گذشته در بازگشت از مسافرت برای استراحت به محل کار خود مراجعه می کنند و بر اثر گاز گرفتگی جان خود را از دست دادند.
گازگرفتگی,قاتل خاموش,همدان,فرمانده انتظامی همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان : سرهنگ پژمان قویمی فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت :این 2 جوان شب گذشته در بازگشت از مسافرت برای استراحت به محل کار خود مراجعه می کنند.

وی اظهار کرد: پدر یکی از متوفیان از حضور و استراحت این 2 جوان در محل کار مطلع بوده و صبح سه شنبه با آنها تماس حاصل می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان درادامه گفت: با توجه به پاسخ ندادن فرزندش به تلفن های وی، در محل کار فرزندش حاضر شده و با کمک همسایه ها و استفاده از نردبان وارد منزل مسکونی شده و با جسم بی جان آنها روبرو می شود.

قویمی افزود : پس از دریافت این خبر عوامل انتظامی مستقر در کلانتری شکریه در محل حادثه حاضر شدند.

وی توضیح داد: طبق گزارش اولیه پلیس این 2 جوان که با هم همکار بودند بر اثر گاز گرفتگی جان خود را از دست دادند.

وی خاطرنشان کرد: جسد این 2 جوان حدود 38 ساله به بیمارستان منتقل شد و تحقیقات بیشتر در این زمینه در حال انجام است.

هفته جاری 2 نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسیدکربن جان خود را از دست دادند که یکی از آنها بانوی 62 ساله ساکن منطقه گل تپه کبودرآهنگ بود که پس از باگشت از سفر و استراحت در کنار بخاری جان خود را از دست می دهد.

همچنین شنبه هفته جاری یک دختر 18 ساله پس از بازگشت از دانشگاه به منزل اقدام به استراحت کرده بود که خواهر کوچکتر متوجه جسم بی جان و مرگ این دختر می شود.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار