29. آذر 1396 - 8:06   |   کد مطلب: 19979
نمایندگان ملی پوش ایران در سومین دیدارهای خود در جدول اصلی مسابقات بین المللی بدمینتون ترکیه با قبول شکست برابر حریفان خود در قسمت یک نفره حذف شدند.
مسابقات بین المللی بدمینتون,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از فدراسیون بدمینتون : در دومین روز مسابقات بین المللی بدمینتون ترکیه، بانوان ملی پوش ایران در سومین دیدار خود در جدول اصلی این رقابت ها با شکست برابر حریفانشان از دور رقابت های یک نفره حذف شدند.
براین اساس سارا دلاوری در اولین دیدار خود امروز (سه شنبه) و در جدول اصلی این رقابت ها به مصاف بدمینتون بازی از روسیه رفت و این دیدار را واگذار کرد و از دور رقابتهای یک نفره حذف شد.
ثمین عابدخجسته نیز روز گذشته و در دومین دیدار خود برابر حریفی از کشور میزبان با شکست روبرو شد و از دور رقابت های یک نفره بانوان کنار رفت.
همچنین یگانه کرمانی نیز شب گذشته و در جدول اصلی رقابت های یک نفره بانوان با واگذاری بازی در سومین دیدار خود برابر حریفی از کشور ترکیه از دور این رقابت ها حذف شد.
در ادامه این رقابت ها یگانه کرمانی و ثمین عابدخجسته امروز در رقابت های دونفره به مصاف حریفانی از کشور میزبان خواهند رفت.
مسابقه های بین المللی بدمینتون ترکیه در از 27 آذر تا اول دی ماه در شهر آنکارا برگزار می شود و 3 ملی پوش ایران (سارا دلاوری، ثمین عابد خجسته و یگانه کرمانی) در این رقابت ها حضور دارند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار