1. دى 1396 - 13:05   |   کد مطلب: 20018
توسط موسسه خیریه همرهان همای رحمت همدان صورت گرفت;
جشن شب یلدا در کنار بیماران پروانه ای
شب گذشته جشن شب یلدا برای بیماران پروانه‌ای توسط موسسه خیریه همرهان همای رحمت همدان با حضور تعدادی از مسوولان استان در هتل مرمر برگزار شد.
جشن یلدا,بیماران پروانه ای,موسسه همرهان همای رحمت,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان : شب گذشته جشن شب یلدا برای بیماران پروانه‌ای توسط موسسه خیریه همرهان همای رحمت همدان با حضور تعدادی از مسوولان استان در هتل مرمر برگزار شد.

در حاشیه این مراسم سخنگوی موسسه «همرهان همای رحمت» اظهار کرد: کمپین «پروانه‌ای‌ها تنها نیستند» با همت جوانان سمن خیریه همراهان همای رحمت قریب به یک سال گذشته شروع به کار کرده است.

مجیر خضریان با اشاره به اینکه هدف این کمپین این بوده که بیماران پروانه‌ای را وارد جامعه کند چراکه تعدادی از آنها عزلت و دوری از جامعه را برای خود برگزیدند، افزود:‌ قریب به 32 «بیمار پروانه‌ای» در استان شناسایی شده و این تعداد متعلق به شهرستان‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه سعی کرده‌ایم اسم زیبای «بودن» را به آنها بدهیم تا نقش خود را در جامعه ایفا کنند، گفت:‌کمپین بیماران پروانه‌ای با همت افرادی که این مراسم را برگزار کرده‌اند، تشکیل شده و آنها با برگزاری مراسم شب یلدا به دنبال ترسیم لحظاتی شاد برای آنها بودند.

سخنگوی موسسه «همرهان همای رحمت» با بیان اینکه سال گذشته با کمک هیات سوارکاری استان مسابقه سوارکاری را به نفع بیماران پروانه‌ای برگزار کردیم، افزود:‌ پرستاری از تهران به عنوان داوطلب اجتماعی برای پانسمان این بیماران به کار گرفته‌ایم و با اقدامات متعدد از طریق این موسسه سعی در کاهش آلام بیماران پروانه‌ای داریم.

وی بیان کرد:‌ هدف یلدای پروانه‌ای‌ها این بوده که منتخبی از مدیران اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و فعالان اجتماعی را در کنار دوستان پروانه‌ای جمع کنیم و فرصتی باشد برای قدردانی از زحمات آنها.

خضریان با بیان اینکه یکی از برنامه‌های خوب این کمپینرایزنی با پزشکان در ارائه خدمات درمانی رایگان به آنهاست، افزود: این بیماران در بیمارستان سینا و توسط دکتر فرشچیان ویزیت رایگان می‌شوند.

وی ادامه داد:‌ امیدواریم برنامه‌های بعدی نیز به همین منوال ادامه پیدا کند تا با قدرت در راستای کمک به بیماران پروانه‌ای قدم برداریم که البته این مهم کار جمعی را می‌طلبد و تنها با یک یا چند نفر محقق نخواهد شد.

در این شب به یادماندنی برای بیماران پروانه‌ای، فرصتی فراهم شد که بار دیگر به سراغ چند بیمار پروانه‌ای برویم و صدای آنها را بازه م به گوش مسوولان برسانیم.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار