2. دى 1396 - 21:01   |   کد مطلب: 20039
با اقدام به موقع و موثر تیم‌های اعزامی به مناطق زلزله‌زده، دانشگاه علوم پزشکی همدان رتبه دوم را در کمک رسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه میان سایر دانشگاه‌های کشور کسب کرد.
دانشگاه غلوم پزشکی همدان,کمک به زلزله زدگان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

 دانشگاه علوم پزشکی همدان رتبه دوم را در کمک به زلزله زدگان کرمانشاه کسب کرد

 

به گزارش شبنم همدان : امیری، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به عملکرد سریع و به موقع تیم‌های اعزامی به مناطق زلزله زده بیان کرد: از آنجایی که استان همدان از جمله استان‌های معین برای کمک‌ رسانی به مناطق زلزله‌ زده بود باتوجه به درخواست مسئولان در کرمانشاه در اولین روز پس از زلزله نخستین تیم را به منطقه اعزام کردیم.

وی تصریح کرد: تیم بهداشت و درمان دانشگاه علوم‌ پزشکی همدان اولین تیم اعزامی میان سایر دانشگاه‌های کشور بود که به این مناطق اعزام می‌شد. 

جلال‌الدین امیری خاطرنشان کرد: با اقدام به موقع و موثر تیم‌های اعزامی به مناطق زلزله‌زده، دانشگاه علوم پزشکی همدان رتبه دوم را در کمک رسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه میان سایر دانشگاه‌های کشور کسب کرد.

انتهای پیام/ص

دانشگاه علوم پزشکی همدان دانشگاه علوم پزشکی همدان دانشگاه علوم پزشکی همدان دانشگاه علوم پزشکی همدان دانشگاه علوم پزشکی همدان دانشگاه علوم پزشکی همدان دانشگاه علوم پزشکی همدان دانشگاه علوم پزشکی همدان دانشگاه علوم پزشکی همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار