5. دى 1396 - 12:03   |   کد مطلب: 20080
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان:
اجرای طرح "مراقبت‌های پرستاری در منزل" در همدان
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه طرح "مراقبت‌های پرستاری در منزل" در همدان اجرا می شود گفت: راه‌اندازی موسسات خدمات پرستاری در منزل باید با جلب اعتماد پزشکان و جامعه انجام شود.
پرستاری در منزل,دانشگاه علوم پزشکی همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

اجرای طرح "مراقبت‌های پرستاری در منزل" در همدان

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم از همدان : محمدرضا عبادیان بعد از ظهر امروز در همایش مراکز مشاوره و ارائه خدمات پرستاری در منزل، اظهار داشت: قرار نیست همه بیمارها به بیمارستان بروند و باید به سمتی برویم که گاها پزشکان و پرستاران به بالای سر بیماران رفته و ارائه خدمات داشته باشند.

وی افزود: بحث، علمی و فرهنگی و نیز اقتصادی است که اگر ما بتوانیم آن را در همدان نهادینه کنیم کار بزرگی را انجام داده‌ایم ضمن اینکه جنبه‌های مختلف این کار باید با دقت نظارت، کنترل و رصد شود و از مراجع مربوطه کمک بگیریم که به همین دلیل از نیروی انتظامی نیز دعوت شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: بالاخره پرستاری هم یک حرفه و شغل است و باید جنبه‌های امنیت شغلی و آرامش پرستاران و زمان مراجعه به منازل مد نظر قرار گیرد که دفتر پرستاری و مجموعه استان هم این مطالب را مورد توجه قرار دهند.

وی عنوان کرد: درست است که ما در کشور پیشرو هستیم ولی اصلا عجولانه کاری را انجام نداده‌ایم زیرا که با بررسی زیاد انجام گرفته و اگر خوب به نتیجه رسیده ایم بخاطر وقت زیاد و نیروی زیادی بوده که در این بخش گذاشته شده است.

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: بحث‌های فنی کارشناسی رصد می‌شود و موضوعات را  قدم به قدم با  هماهنگی و هم فکری دوستان پیش می‌بریم و برای رفع عیب و ایرادها نتیجه‌گیری می‌شود  ضمن اینکه سعی می‌کنیم تا کار را کم عیب و نقص ارائه دهیم.

وی افزود: مسئولان استان همراه ما هستند و از نشریات ، خبرگزاری‌ها و صداوسیما  که از نظر فرهنگ‌سازی با ما همکاری بسیار خوبی را داشته‌اند قدردانی می‌کنم.

عبادیان گفت: در بحث اهدای عضو، استاندار و امام جمعه همدان همراه هستند و استان ما در چند سال گذشته نسبت به این موضوع بسیار مهم و حیاتی، متحول شده است.

انتهای پیام/ص

پرستاری در منزل پرستاری در منزل پرستاری در منزل پرستاری در منزل پرستاری در منزل پرستاری در منزل پرستاری در منزل پرستاری در منزل پرستاری در منزل پرستاری در منزل پرستاری در منزل دانشگاه علوم پزشکی همدان دانشگاه علوم پزشکی همدان دانشگاه علوم پزشکی همدان دانشگاه علوم پزشکی همدان دانشگاه علوم پزشکی همدان دانشگاه علوم پزشکی همدان دانشگاه علوم پزشکی همدان
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار