8. دى 1396 - 11:02   |   کد مطلب: 20126
یک کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: بی بی سی در چهار مرحله هدایت فتنه 88 را به عهده داشت. بی بی سی فعالیت های خود را از شش ماه قبل در کشور آغاز نموده بود .

به گزارش شبنم همدان

پیام نه دی برای همه اعصار است تا فتنه گران و مدعیان و منحرفان بدانند که ملت عقد اخوت با هیچ شخص و جریانی نبسته است .خواص به جایگاه و محبوبیت و خدمت های گذشته خود نبالند که می بازند .میزان حال فعلی افراد است.9 دی روز حماسه ملتی است که برای دفاع از ارزشهای اسلام و انقلاب وارد میدان شده اند .

به مناسبت فرا رسیدن 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت در خصوص فتنه 88 گفتگویی با حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا حداد پور جهرمی انجام دادیم .

 

بی بی سی در 4 مرحله هدایت فتنه را بر عهده داشت

حجت الاسلام و المسلمین حداد پور جهرمی در ارتباط با نقش بی بی سی در هدایت فتنه 88 اظهار داشت :بی بی سی در چهار مرحله هدایت فتنه 88 را به عهده داشت. بی بی سی فعالیت های خود را از شش ماه قبل در کشور آغاز نموده بود .در مرحله اول تربیت  سربازهای کف خیابان; این افراد در کشورهایی همچون ترکیه و آلمان و اسراییل و.....  آموزش داده  می شدند   . فعالیت دوم بی بی سی که تا حدی موثر واقع شد تطمیع و هماهنگی با  عناصر خود فروخته داخلی بود. حتی برخی سفارت ها همچون انگلستان ازطریق برگزاری مهمانی ها و گرفتن شماره  حساب های بانکی با افراد در ارتباط بود. آنان حتی از افراد  اهل قلم نیز در این برهه برای شعار نویسی استفاده کردند.

 

تهییج اذهان عمومی توسط بی بی سی

وی در خصوص نقش بی سی سی در فتنه 88 ادامه داد: فعالیت سوم بی بی سی بیان هدفمند اخبار و هدایت و جهت دهی افکار مردم بر علیه نشگظام جمهوری اسلامی بود .جهت دهی افکار عمومی  از طریق اخبار و اطلاعات  اشتباه صورت می گرفت . به عنوان مثال هنگامی که در اذهان مردم این امر مشتبه شود که نظام در برابر  رای آنها مرتکب  تخلف شده است بدین ترتیب هر شخص خود را ذی نفع می داند  که در دفاع از رای خویش وارد میدان شود. بی بی سی تهییج اذهان عمومی مردم را به عهده داشت .

 

چهار پروژه  سران فتنه با هدف مبارزه با نظام

پور جهرمی به فعالیت های پیش از انتخابات سران فتنه اشاره داشت و گفت :سه پروژه را برای مبارزه با  نظام  رقم زدند.
1. هزینه تراشی هایی که بر عهده  نظام انجام دادند.
2.ابطال انتخابات
3.  ایجاد این مساله در اذهان عمومی که نظام را خائن به آراء مردم جلوه دهند.

وی تصریح کرد: آنان برای دستیابی به اهدافشان  صحبت های بسیاری در خصوص صیانت از آراء انجام دادند بدین ترتیب این تصور در اذهان عموم مردم ایجاد شد که آیا نظام خائن به آراء مردم است یا خیر .

 

پروژه شهید سازی و قتل عام مردم

پور جهرمی افزود: فعالیت چهارم پروژه شهید سازی و قتل عام مردم بود. بیگانگان از طریق نیروهای کف خیابان عده ای از افراد را مورد ضرب و شتم و حتی تعدادی از افراد توسط افراد بیگانه و نیروهای کف خیابان  به قتل رسیدند و آنها این فعالیت های تخریب کننده  را به عهده نظام قرار دادند. پروژه دروغگو سازی یکی از پروژه های بسیار مهم بود لیدرهای آنان بر این باور بودند اگر کلمه دروغگو چندین بار به صورت مکرر بیان شود مطمئنا تاثیر مثبتی در هدایت اذهان عمومی  ایجاد خواهد کرد. پنجمین فعالیت آنها مبنی بر این بود که سلامت انتخابات را زیر سوال ببرند.  سران فتنه پیش از اتمام  شمارش آراء خود را پیروز انتخابات اعلام کردند و پیش فرض تقلب در اذهان مردم قرار دادند.

 

ورود مردم و پایان جریانات انحرافی

پور جهرمی تاکید داشت :9 دی در واقع  حماسه مردمی بود که در این روز  آحاد مردم وارد میدان عمل شدند و به بخش مهمی ازجریان فتنه 88 خاتمه دادند . قطعا غیر قابل بخشش هستند افرادی که 8 ماه کشور را دچار چالش نمودند و هزینه های بسیار سنگینی بر پیکره نظام وارد نمودند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار