11. دى 1396 - 15:53   |   کد مطلب: 20178
معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان؛
تمام اختلافات اجتماعی به دلیل مستکبر زیستن است
حکیمی با بیان اینکه انسان‌ها با استکبار خودشان همان شیطان می‌شوند، گفت: بزرگترین مشکل فرهنگی جامعه در سبک زندگی، نالایق بودن چند مدیر نیست بلکه مدیریت شدن زندگی مردم توسط دشمنان است.
اختلاف اجتماعی,استکبار ستیزی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه دکتر معصومه حکیمیان؛ معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان در همایشی که به مناسبت حماسه 9 دی برای کارکنان زن سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد، اظهار کرد: روزی خداوند موجودی به نام انسان را از خاک خلق کرد و از روح خودش در آن دمید و پس از آن استعدادهایی تخریب‌پذیر به این موجود داد.

وی افزود: خداوند پس از دمیدن روح خودش در روح انسان، فرمان سجده صادر کرد که در اینجا شیطان تمرد کرد و استکبار ورزید و سجده نکرد بنابراین می‌توان گفت که تاریخ جنگ نرم از ابتدای خلقت است.

معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان با اشاره به اینکه از آن روز شیطان قسم خورد که نسل انسان غیر از مخلصین را به گمراهی می‌کشاند، تصریح کرد: سوال این است که ما می‌توانیم جزو مخلصین باشیم؟؛ در جواب باید گفت که می‌توانیم به شرطی که در همه کارها رضایت خداوند را در نظر بگیریم و همین که انسان رضایت خدا برایش مهم شود دیگر طلبکار نشده و در نتیجه نمی‌رنجد.

حکیمیان گفت: تمام اختلافات اجتماعی در پی مستکبر زیستن است بنابراین برخی انسان‌ها با استکبار خودشان همان شیطان می‌شوند.

وی با بیان اینکه حقیقت این است که تمام انسان‌ها موجودات بی‌همتا هستند و اگر زنان این حس بی‌همتایی را در بین خانواده خود جا بیندازند، خانواده به سعادت می‌رسد، تاکید کرد: ما در بین جنگ فرهنگی که به آن جنگ نرم می‌گویند، محصور شده‌ایم؛ مقام معظم رهبری اشاره‌های زیادی به جنگ نرم دارند اما این جنگ چیست و چه قدمتی دارد؟

معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان با اشاره به اینکه آمار طلاق رسمی و عاطفی و احساس ناامیدی در بین جوانان افزایش داشته است، تصریح کرد: بهترین راه جلوگیری از مشکلات مختلف زندگی این است که به زندگی اطراف خود نگاهی عمیق و وسیع داشته باشیم.

حکیمیان خاطرنشان کرد: بزرگترین مشکل فرهنگی جامعه در سبک زندگی، نالایق بودن چند مدیر نیست بلکه مدیریت شدن زندگی مردم توسط دشمنان است.

وی یادآور شد: نبرد بین انصار خداوند و شیطان تا 200 سال قبل ادامه داشت تا اینکه در آن زمان هفت نفر صهیونیست پروتکل‌ 24 گانه یهود را نوشتند.

معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان با اشاره به اینکه می‌توان با مطالعه این پروتکل‌ به جمع‌بندی از جنگ نرم رسید، تاکید کرد: جنگ نرم جهانی‌ترین جنگ دنیا است بنابراین باید مقابله با آن هم جهانی باشد.

حکیمیان افزود: در یکی از بندهای این پروتکل آمده است که ما (صهیونیست‌ها) تمام انسانهای غیر یهود را به حیوان تبدیل می‌کنیم و از این حیوانات در راه رسیدن به اهدافمان استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: اینکه می‌بینید بی بند و باری در سطح جهانی رواج داشته، تعجب نکنید چون یکی از بندهای این پروتکل بی بند و باری است.

معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان با اشاره به مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه گفت: باید خودمان مشکلاتمان را حل کنیم و این موضوع را که کشورم را یا خودم می‌سازم یا هیچکس الگوی خود و فرزندانمان قرار دهیم.

حکیمیان با اشاره به الگوی سوم زنان یعنی الگوی رفتاری زنان در خانواده و جامعه از نگاه مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری حجت را تمام کرده‌اند و باید به فرمایشاتشان توجه شود.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار