14. دى 1396 - 14:53   |   کد مطلب: 20225
معاون انجمن های دانش آموزی همدان اظهار داشت: وحدت و همبستگی مردم در خنثی کردن توطئه های دشمن نقش مهمی دارد انقلاب روزهای بسیار سخت و فتنه های عظیمی را پشت سر گذاشته است. اما همواره اطاعت از ولایت فقیه و وحدت و همبستگی مردم طومار همه فتنه ها را در هم پیچیده است .

به گزارش شبنم همدان

 

 

در خصوص اغتشاشات اخیر گفتگویی با طاهره فامیل خلیلی معاون انجمن های دانش اموزی همدان انجام دادیم .

فامیل خلیلی در خصوص اغتشاشات اخیر اظهار داشت :جنس این اغتشاشات و مطالبات از جنس مطالبات و نارضایتیهای مردم جداست کاملا مشخص است عده ای آموزش دیده وارد شهرهای بزرگ و کوچک تا نظم و امنیت عمومی را بر هم بزنند و برای ایجاد رعب و وحشت در دل مردم از هیچ اقدامی کوتاهی نکرده اند انان همه سعی خود را به کار بردند تا  دو دستگی و اختلاف در میان آحاد مردم ایجاد نمایند .

 

معاون انجمن های دانش آموزی تصریح داشت :انجام رفتارهای وحشتناک و رعب انگیز و کشتار مردم و آسیب به اموال عمومی که دقیقا از شگردهای منافقین می باشد استفاده کردند. قطعا این اعمال توسط آمریکا و ایادی آن در خاورمیانه بویژه آل سعود خائن در حال حمایت و هدایت  است .

 

فامیل خلیلی اشاره داشت :این روزها لازم است مردم هوشیارتر از هر زمان دیگری باشند و پیش از پیش قدردان تامین کنندگان امنیت در کشور باشند و بیش از پیش قدر تامین کنندگان امنیت در کشور را بدانند .باید از هیجانات بی مورد بپرهیزیم و قدر آرامشی که در ان قرار داریم را بدانیم .

 

فامیل خلیلی تاکید داشت :وحدت و همبستگی مردم در خنثی کردن توطئه های دشمن نقش مهمی دارد انقلاب روزهای بسیار سخت و فتنه های عظیمی را پشت سر گذاشته است. اما همواره  اطاعت از ولایت فقیه و وحدت و همبستگی مردم طومار همه فتنه ها را در هم پیچیده است .

 

معاون انجمن های دانش اموزی خاطر نشان کرد :لازم است مسئولین از خواب غفلت بیدار شوند و نسخه ای شفا بخش برای درمان بیماری مزمن اقتصادی در نظر بگیرند ,اقتصاد مقاومتی را هر چه زودتر عملی کنند .

 

رزمنده گمنام در خصوص اغتشاشات اخیر اظهار داشت :نحوه عبور از فتنه ها تنها از طریق رهنمودها و هدایت های حکیمانه  مقام معظم رهبری (مد ظله العالی )صورت می پذیرد .

 

وی ادامه داد :راه دیگر تشخیص فتنه دقیق شدن در فرمول های الهی حضرت علی(ع)در نهج البلاغه می باشد .امیر المومنین (ع)فتنه و فتنه گری را به طور واضح و مبرهن در نهج البلاغه تشریح فرموده اند .

 

رزمنده گمنام اشاره داشت :سرزمین ما به مردانی از جنس سردار سلیمانی نیازدارد که حرف و عمل جهادی داشته باشند .

انتهای یام / 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار