14. دى 1396 - 16:16   |   کد مطلب: 20228
مهلت ثبت‌نام آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید (دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) تا 15 بهمن‌ تمدید شد.
سازمان سنجش,آزمون کاردانی,تمدید مهلت ثبت نام,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : سازمان سنجش آموزش كشور درباره تمدید مهلت ثبت‌نام و شركت در مرحله تكمیل ظرفیت پذیرش رشته های تحصیلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی در آزمون كاردانی به كارشناسی ناپیوسـته سال  96 اطلاعیه ای صادر کرد.

پیرو اطلاعیه مورخ 96/08/01، با توجه به درخواست تعدادی از مؤسسات بدین‌وسیله به اطلاع داوطلبان علاقه‌مند (اعم از داوطلبانی كه در آزمون مذكور ثبت‌نام نموده و یا ثبت‌نام ننموده‌اند) می‌رساند كه مهلت ثبت‌نام در تكمیل ظرفیت پذیرش رشته‌های تحصیلی مؤسسات مذكور تا تاریخ 96/11/15 تمدید شده است.

داوطلبان به منظور اطلاع از رشته‌های تحصیلی دارای ظرفیت خالی و موسسات پذیرنده دانشجو در این مرحله می‌توانند لینک جست و جوی عنوان موسسه و كدرشته مندرج در سازمان سنجش مراجعه و ضمن مشخص کردن رشته و موسسه مورد علاقه خود، با توجه به توضیحات در مهلت تعیین شده به مؤسسه آموزش عالی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

انتهای پیام/ص

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار