9. اسفند 1396 - 21:01   |   کد مطلب: 20991
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ساعت ۲۴ امشب چهارشنبه ۹ اسفند ۹۶ آخرین فرصت ثبت نام در دوره‌ مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی است.
سازمان سنجش,کارشناسی علمی کاربردی,ثبت نام اینترنتی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از مهر : حسین توکلی افزود: با توجه به اینکه اصلاحات و «کدرشته‌ محل‌های جدید» علاوه بر کدرشته‌ محل‌های مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌ مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی بهمن‌ماه ۱۳۹۶ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب ۹ اسفند فرصت دارند در این دوره ها ثبت نام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: تا ساعت ۱۴ امروز چهارشنبه ۹ اسفند تعداد ۲۹ هزار و ۴۹۴ داوطلب در دوره های کارشناسی ثبت نام کرده اند.

وی گفت: گزینش دانشجو در هر یک از کدرشته‌ محل‌های تحصیلی، براساس معدل کل مندرج در گواهینامه کاردانی، نوع مدرک کاردانی، سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی‌ بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می شود و داوطلبان می توانند با استفاده از کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۲۵۰ هزار ریال (۲۵ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام، اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال ۱۲ رقمی) را دریافت کنند.

وی افزود: متقاضیانی که تاکنون نسبت به ثبت‌نام در دوره‌های فوق اقدام نکرده اند و یا قبلاً نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کرده اند با توجه به مفاد اصلاحیه، در صورت تمایل می‌توانند در مهلت تعیین شده (حداکثر تا روز چهارشنبه ۹ اسفند ۹۶) نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و انتخاب رشته خود اقدام کنند.

توکلی یادآور شد: اطلاعات مربوط به شهریه در جدول شماره (۱)، اطلاعات مربوط به گروه، زیرگروه، عناوین رشته‌های تحصیلی و دیپلم‌های دارای اولویت پذیرش در جدول شماره (۲) و اطلاعات مربوط به کد رشته‌های کاردانی در اولویت پذیرش هر زیرگروه و گروه آموزشی در جدول شماره (۳) دفترچه راهنمای پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی بهمن‌ماه سال ۱۳۹۶ آمده است.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار