15. دى 1396 - 17:55   |   کد مطلب: 20242
در ادامه لیگ برتر فوتسال بانوان دانشگاه آزاد و ملی حفاری بر رقبای خود غلبه کردند.
لیگ برتر فوتسال بانوان,shabnamha.ir,شبنم همدانafkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از زنان خبر : هفته دوم از دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان  امروز (جمعه) با ۶ دیدار برگزار می‌شود. در این هفته از رقابت‌ها تیم دانشگاه آزاد به مصاف تیم قعرنشین جدول رقابت‌ها رفت. در پایان این دیدار شاگردان شهرزاد مظفر با ۱۶ گل از سد تیم البرز زنجان عبور کردند. دانشگاه با کسب سه امتیاز این دیدار اختلاف خود را با ملی حفاری به یک امتیاز رساند. دانشگاه آزاد تفاضل گل ۸۸ دارد و از این جهت بالاتر از ملی حفاری است.

در دیدارهای امروز پالایش نفت آبادان در کرمان برابر دختران کویر به میدان رفت. نفتی‌ها در صدر قرار دارند و به دنبال کسب عنوان قهرمانی بدون باخت در لیگ هستند. شاگردان جدیدزاده این بازی را نیز با پیروزی و با نتیجه ۲ بریک پشت سر گذاشتند. ملی حفاری نیز با نتیجه ۵ بریک نفت طلاییه را شکست داد.

نتایج کامل هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان :

نفت طلاییه ۱ – ملی حفاری اهواز۵

مشکی پوشان۵– شهرداری رشت ۲

بانوان البرز زنجان  صفر– دانشگاه آزاد تهران ۱۶

مس رفسنجان ۳– پویندگان صنعت فجر شیراز۵

دختران کویر کرمان ۱– پالایش نفت آبادان ۲

پیام نور سیرجان  ۵– استقلال ساری ۲

در جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال بانوان تیم پالایش نفت آبادان با ۳۷ امتیاز و تفاضل گل۹۶ در صدر قرار دارد. تیم ملی‌حفاری با ۳۴ امتیاز و تفاضل گل ۶۰ دوم است. تیم دانشگاه آزاد  با یک امتیاز اختلاف وبا ۳۳ امتیاز جایگاه سوم جدول را در اختیار دارد. تیم‌های مشکی پوشان، دختران کویر کرمان، مس رفسنجان،صنعت فجر شیراز، نفت طلائیه،شهرداری رشت،پیام نور سیرجان، استقلال ساری، و بانوان البرز زنجان به ترتیب در جایگاه چهارم تا دوازدهم قرار دارند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار