17. دى 1396 - 15:57   |   کد مطلب: 20269
واکنش رئیس بسیج زنان کشور به اغتشاشات اخیر;
حضور پرشور مردم پاسخی دندان‌شکن به دشمنان نظام و اعتشاش گران
رئیس بسیج زنان کشور با بیان اینکه اغتشاشات اخیر با حمایت سازمان‌های جاسوسی و عربستان شکل گرفته است، گفت: حضور میلیونی مردم در حمایت و حفاظت از نظام پاسخی دندان‌شکن به دشمنان انقلاب بود.
رییس بسیج زنان,اغتشاش گران,پاسخ دندان شکن,دشمنان نظام,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

حضور پرشور مردم پاسخی دندان‌شکن به دشمنان نظام و اعتشاش گران

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : اصلانی رئیس بسیج زنان کشور در واکنش به اغتشاشات اخیر کشور گفت: قطعاً این اغتشاشات با حمایت سازمان‌های جاسوسی و عربستان شکل گرفته و مورد قبول مردم نیست.

اصلانی ادامه داد: اغتشاش‌گران بدانند که با این اقدامات کاری از پیش نخواهند برد و تنها تنفر مردم از آنان بیشتر خواهد شد.

وی تصریح کرد: افرادی که حسینیه و مسجد را آتش می‌زنند، قطعاً مورد قبول هیچ قومی نخواهند بود.

رئیس بسیج زنان کشور بابیان اینکه مردم با حضور خود پاسخ دندان‌شکنی به اغتشاش‌گران دادند، اظهار داشت: مردم با این اقدام از انقلاب خود دفاع کردند و نشان دادند که صف مردم و اغتشاش‌گران از یکدیگر جدا است.

اصلانی افزود: حضور میلیونی مردم در شهرهای مختلف نشان‌دهنده و تعیین‌کننده حفاظت آنان از نظام و انقلاب است.

وی بابیان اینکه اغتشاش‌گران با ضربه زدن به حیثیت نظام تنها چهره وابسته خود را به سازمان‌های جاسوسی، اسرائیل و آمریکا نشان دادند، خاطرنشان کرد: اما اتفاقات اخیر آزمایش جدیدی برای ملت ایران بود که باعث شناخت بهتر مردم از دشمنان نظام شد.

رئیس بسیج زنان کشور بابیان اینکه مردم، دولت و سازمان‌ها در برابر اغتشاشات این‌روزها مقابله کردند،‌ تصریح کرد: کسانی که از مطالبات به‌حق مردم به دولت سوءاستفاده کردند، افرادی هستند که از خارج از کشور و گروه‌های معاند نظام خط می‌گیرند.

اصلانی در پایان بابیان اینکه مسئولان باید برای حل مشکلات اقتصادی مردم و انجام اقتصاد مقاومتی اقدامی جدی انجام دهند، عنوان کرد: توجه به ایجاد اشتغال بر پایه اقتصاد مقاومتی، توجه به تولیدات داخلی و جلوگیری از واردات کالاهای قاچاق از مطالب جدی مردم است که مسئولان باید برای حل آنها تلاش کند.

انتهای پیام/ص

اغتشاش گران اغتشاش گران اغتشاش گران اغتشاش گران اغتشاش گران اغتشاش گران اغتشاش گران اغتشاش گران اغتشاش گران اغتشاش گران اغتشاش گران اغتشاش گران اغتشاش گران رئیس بسیج زنان کشور رئیس بسیج زنان کشور رئیس بسیج زنان کشور رئیس بسیج زنان کشوررئیس بسیج زنان کشور رئیس بسیج زنان کشور

دیدگاه شما

آخرین اخبار