18. دى 1396 - 12:40   |   کد مطلب: 20282
جشنواره بزرگ فرهنگی و هنری «هنر ماندگار» در همدان;
تمدید مهلت شرکت در جشنواره «هنر ماندگار»
مهلت ارسال آثار جشنواره «هنر ماندگار» در همدان تا پایان دی ماه سال جاری تمدید شد.
جشنواره فرهنگی هنری,هنر ماندگار,همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس از همدان : جشنواره بزرگ فرهنگی و هنری «هنر ماندگار» در همدان برگزار می‌شود، علاقمندان می‌توانند در این جشنواره تولیدات فرهنگی، هنری و ادبی خود را ارائه دهند که جوایز نفیس و متنوعی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

این جشنواره در هفت بخش مجزا مانند فضای مجازی شامل (وب‌سایت، تولید نرم‌افزار، شبکه‌های اجتماعی)، موسیقی (سرود، نماهنگ، تک‌خوانی)، نشر(کتاب، خاطره‌نویسی، نشریه و مجله، سیر نمایشگاهی، فلش کارت)، فعالیت‌های فرهنگی و هنری( همایش‌ها، یادواره‌ها، نشست‌ها، برپایی نمایشگاه فرهنگی)، هنرهای تجسمی (طراحی پوستر، تابلو اعلانات، خوشنویسی، بروشور، تراکت، کاریکاتور، نقاشی، عکس خویش‌انداز، عکس یادگاری)، ایده‌ها و ابتکارات و خلاقیت‌های فرهنگی و هنری (نوشت‌افزار، طراحی مد و لباس، طراحی دکور و فضاسازی)، هنرهای نمایشی (فیلم کوتاه، بلند، موبایلی، 100 ثانیه‌ای، مستند، فیلمنامه، نمایشنامه، کلیپ، تئاتر، تعزیه‌خوانی و فتوکلیپ برگزار می‌شود.

مهلت ارسال آثار این جشنواره که از ابتدا 22 دی ماه سال جاری بود، تمدید شد و علاقمندان تا پایان دی ماه فرصت شرکت در این جشنواره را دارند که تجلیل از برگزیدگان این جشنواره نیز 20 بهمن ماه خواهد بود.

آثار ارسالی به این جشنواره باید به گونه‌ای باشد که مفاهیم ارزشی و انقلابی از آن استنباط شود و در پایان نیز از تمام آثار، نمایشگاهی برگزار خواهد شد هر چند تنها تولیدات سال 95 و 96 باید ارسال شود.

ارسال آثار از طریق کانال تلگرامی honar_ mandegar@ امکانپذیر است و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به قسمت‌های فرهنگی حوزه‌ها و نواحی مقاومت بسیج و یا دبیرخانه مرکزی به آدرس: خیابان مهدیه، خیابان شهید بهنامجو، روبروی استخر شهدا تحویل دهند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار