20. دى 1396 - 16:02   |   کد مطلب: 20316
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:
رفع فیلترینگ تلگرام تا پایان هفته
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه با توجه به تصمیات اخیر کمیسیون، فیلترینگ تلگرام تا پایان هفته رفع می شود، گفت: همچنین تصمیم گرفته شده که دانشمندان ایرانی برای بومی سازی تلگرام از نظر مالی تأمین شوند.
تلگرام,فیلترینگ,فیلترینگ تلگرام,شبکه های مجازی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

رفع فیلترینگ تلگرام تا پایان هفته

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از راه دانا :  «ابوالفضل حسن بیگی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بر اساس قانون اساسی همه امکانات موجود در دنیا می بایست در اختیار مردم قرار می گیرد، اما زمانی که احساس شود، دشمنان از آن امکانات برای ضربه زدن به منافع ملی بهره می گیرند، شورای عالی امنیت ملی برای محدود کردن برخی امکانات با توجه به شرایط به وجود آمده تشکیل مجلسه می دهد.

وی اظهار کرد: شورای عالی امنیت ملی هم از نمایندگان ارگان های مختلف تشکیل شده است و در زمینه های مختلف با نظر کارشناسان و با توجه به امنیت ملی و حفاظت از جان و روح و روان مردم، تصمیم می گیرد که به طور موقت یا دائم استفاده از برخی امکانات قطع یا وصل شود. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: بدین ترتیب در حوزه های مختلف به طور مثال همچون تلگرام با تصمیم شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ آن به دادستان ها گاهی فیلترینگ در سطح ملی، گاهی در سطح منطقه ای و یا استانی و گاهی هم حتی در سطح شهرستانی انجام می شود.

حسن بیگی تصریح کرد: درباره موضوع تلگرام و سوء استفاده های دشمنان نظام از این شبکه اجتماعی به ویژه منافقین و آل سعود در بهره برداری از آن به ضرر منافع ملی کشور و جریحه دار کردن افکار عمومی و همچنین دامن زدن به اغتشاشات و بازی با روح و روان مردم، نیز شورای عالی امنیت ملی تصمیم به فیلترینگ تلگرام گرفت تا از آسیب های احتمالی دیگر نیز جلوگیری شود.

وی عنوان کرد: همچنین توسط شورای عالی امنیت ملی به مسئول و صاحب تلگرام نیز تذکر لازم داده شد و اینکه آنان باید برای رفع نیازمندی های کشورها فعالیت کنند، نه اینکه از امکانات موجودشان، عده ای دیگر بخواهند در تخریب منافع ملی و ایجاد اغتساش بهره گیرند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: فیلترینگ تلگرام همچون توقف انتشار یک رزنامه خاطی است که به مقدسات نظام توهین کرده و یا اینکه از مطالبش برای ضربه زدن به منافع ملی بهره گرفته است، که مدتی تنبیه می شود و پس از گذراندن آن زمان تعیین شده، دوباره به چرخه انتشار باز می گردد.

حسن بیگی اعلام کرد: بنابر صحبت هایی هم که در کمیسیون امنیت ملی هم انجام شده، قرار است تا پایان هفته تلگرام رفع فیلتر شود و البته تصمیماتی نیز مبنی بر در اختیار دادن بودجه لازم به جوانان و دانشمندان ایرانی برای بومی سازی تلگرام و ارتقاء شبکه های اجتماعی ملی با سرعت بالا گرفته شده است.

رودآور

انتهای پیام/ص

فیلترینگ تلگرام فیلترینگ تلگرام فیلترینگ تلگرام فیلترینگ تلگرام فیلترینگ تلگرام فیلترینگ تلگرام فیلترینگ تلگرام فیلترینگ تلگرام فیلترینگ تلگرام فیلترینگ تلگرام فیلترینگ تلگرام فیلترینگ تلگرام فیلترینگ تلگرام فیلترینگ تلگرام شبکه های مجازی شبکه های مجازی شبکه های مجازی شبکه های مجازی شبکه های مجازی شبکه های مجازی شبکه های مجازی

دیدگاه شما

آخرین اخبار