28. دى 1396 - 14:37   |   کد مطلب: 20435
در اجلاس اتاق اصناف اعلام شد:
کاهش مالیات بر ارزش افزوده مطالبه همه اصناف
رئیس اتاق اصناف اظهار داشت: باید صنوف مختلف مطالبات خود را بیان کنند و یکی از این مطالبات میزان مالیات ارزش افزوده است که قرار شده است 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده به 3 درصد کاهش پیدا کند و این مالیات به سود کالا تعلق گیرد .

به گزارش شبنم ها،

صبح امروز   اجلاس اتاق اصناف   به میزبانی و مشارکت (اتحادیه های الکترونیک تجهیزات فنی رایانه حمل و نقل خدمات کشاورزی ) با حضور روسای اتاق اصناف و اتحادیه ها و سردار فرجی در سالن اجتماعات مخابرات میدان ارامگاه برگزار شد

فریدون گازرانی رئیس اتاق اصناف اظهار داشت :در پی اغتشاشات اخیر در کشور خسارت های بسیاری زیادی به اصناف  وارد آمده است . ما به عنوان مسئولین اتاق اصناف  مطلع هستیم که گرانی و بیکاری و مشکلات اقتصادی فروانی  در کشور وجود دارد, اما دشمنان به دنبال راه نفوذ در کشور هستند و  از این مشکلات استفاده کردند و اغتشاشات را ایجاد نمودند .  ما همواره پیروسخنان معظم رهبری بوده و هستیم .

گازرانی اشاره داشت :اکثر مردم سد معبر,رکود اقتصادی ,بیکاری ,میزان مالیات بر ارزش افزوده  ,مشکلاتی که برای دریافت پروانه کسب  وجود دارد را به عنوان  بخشی از مشکلات خود بیان می کنند.

 

5 الی 6 هزار مغازه بدون پروانه کسب

رئیس اتاق اصناف یاد آور شد :با توجه به اینکه صدور پروانه کسب از اختیارات اتاق اصناف است و برای صدور آسانتر  پروانه کسب  استعلام شهرداری حدف شده است اما  با این وجود این راهکارها   پس از آمار گیری در صنوف مختلف  مشخص شده است بیش از  5 الی 6 هزار مغازه بدون پروانه کسب فعالیت می کنند .

 

رئیس اتاق اصناف خاطر نشان کرد :با توجه به اینکه اتاق اصناف سطح فعالیت گسترده ای دارد باید از این فرصت برای صدور پروانه کسب استفاده نمود.

 

کاهش مالیات بر ارزش افزوده مطالبه همه اصناف

باید صنوف مختلف مطالبات خود را بیان کنند و یکی از این مطالبات میزان مالیات ارزش افزوده است . تقوی نژاد اعلام کرده است که  9 درصد مالیات بر ارزش افزوده به 3 درصد کاهش پیدا می  کند و این مالیات به سود کالا تعلق می گیرد .

 

رئیس اتاق اصناف اشاره داشت :یکی از موضوعاتی  که در مجموعه صدا وسیما مردم معترض شده اند افزایش کسب وکار مجازی است با توجه به اینکه نمی توان با رشد فضای مجازی مقابله نمود باید خود را آماده نماییم و کلاس های اموزشی کسب و کار مجازی ی را برگزار نماییم و  نسبت به ایجاد  فروشگاه های مجازی تمهیداتی اندیشیده شود , همچنین  فروشگاه های بزرگ در شهر ها ایجاد می شوند و مشاغل ,فروشگاه های کوچک تر را از بین می برند وبا توجه به ترافیک و هزینه رفت و آمد وکمبود وقت فروشگاه های بزرگ یکی از نیازهای اساسی جامعه امروز ما است . برای برون رفت از این مشکل ما می توانیم برای ایجاد فروشگا ه های بزرگ از غرفه های کوچک تقاضا نماییم که به این مساله ورود پیدا کنند .

 

رئیس اتاق اصناف با اشاره به اینکه طرح 2018 در استان همدان اجرا خواهد و با توجه به اینکه هیچ گونه اعتباری برای اجرای طرح 2018 در نظر گرفته نشده است گفت :ما در سال 2018 وارد شده ایم و این بزرگترین فرصت برای شهر همدان است . بنرهای نصب شده. در سطح شهر واقعا انرژی را ازما گرفته است ما انتظار داشتیم که در طرح 2018 از اصناف دعوت شود اما این فرصت برای اصناف ایجاد نشد .

 

کارگروه گردشگری حوزه اصناف

رییس اتاق اصناف ادامه داد :ما امروز نیاز به تبلیغات داریم هر گردشگری که وارد شهر ما می شود به دنبال خرید اجناس نیز هست بدین ترتیب کارگروه گردشگری حوزه اصناف را تشکیل دادیم برنامه کارگروه این است که از همه توان  اتحادیه های استان استفاده شود واحد های برند استان همدان این  آمادگی  را دارند که اسپانسر تبلیغاتی طرح 2018 در استان همدان  شوند و ما به راحتی می توانیم مسائلی که به صنوف ارتباط دارد را  انجام دهیم .

 

اعلام آمادگی بخش خصوصی در طرح 2018 همدان

گازرانی تصریح داشت :اصل اساسی صنوف مشتری مداری و برخورد خوب است باید هر فروشنده به چندین زبان تسلط داشته باشد تا بتواند با مشتریان ارتباط برقرار نمایند .

 

گازرانی تاکید داشت :بخش خصوصی اعلام امادگی نموده است که در بخش سرمایه گذاری 2018 ورود پیدا کند .

 

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار