30. دى 1396 - 15:40   |   کد مطلب: 20464
به همت کانون" صراط منیر" و با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی استان;
برگزاری دومین جشنواره مطبوعات استانی "دین و رسانه" در همدان
به همت کانون" صراط منیر" و با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان دومین جشنواره مطبوعات استانی "دین و رسانه" برگزار می‌شود .
جشنواره مطبوعاتی,دین و رسانه,اداره کل تبلیغات اسلامی,همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : خسرو نوروزی اظهارداشت: پس از برگزاری موفق جشنواره " دین و رسانه" در سال گذشته و استقبال اهالی رسانه استان  از این رویداد، امسال با تجربه بیشتر و با اضافه کردن بخش فیلم‌های مستند تلوزیونی و کانال‌های فرهنگی فعال در فضای مجازی ، دومین جشنواره استانی "دین و رسانه"  را با هدف به نمایش گذاشتن اقدامات اصحاب متعهد رسانه استان دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان در حوزه "ترویج فرهنگ غنی دینی" برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره با همکاری روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود، افزود: فعالان رسانه‌ای استان می‌توانند آثار تولیدی خود را در سه قالب عکس و فیلم مستند – مقاله ، تحلیل و  گزارش و با موضوعات فرهنگ دینی و قرآنی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیر "دومین جشنواره مطبوعات استانی دین و رسانه" بیان کرد: آثار ارسالی باید در سال 96 تولید شده و در یکی از رسانه‌های استان مانند مطبوعات محلی , خبرگزاری‌های استانی ، پایگاه‌های خبری  و کانال‌های فرهنگی فضای مجازی استان ، با نام صاحب اثر یا تاییدیه رسانه متبوع منتشر شده باشد.

وی با اشاره به اینکه عکاسان خبری و سازندگان فیلم‌های مستند از این قاعده مستثنی بوده و نیازی نیست آثار آن ها حتما در رسانه‌ها منتشر و یا نمایش داده شده باشد ، تصریح کرد: هر فرد می‌تواند در هر سه قالب و موضوع ذکرشده شرکت کند به شرط آنکه آثار ارسالی پیش از این در مسابقه‌ مشابهی شرکت نکرده باشند.

نوروزی با بیان اینکه شرکت کنندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر یا سئوالات احتمالی با شماره تلفن‌های 302_34222300_081تماس بگیرند، عنوان کرد: اهالی رسانه‌های استان می‌توانند آثار خود را از 25 دیماه تا پایان بهمن ماه امسال به دبیرخانه جشنواره به نشانی همدان- میدان فلسطین- خیابان خبرنگار- سازمان تبلیغات اسلامی ، کانال‌های تلگرامی و سروش به آدرس @din_resaneh96  یا به رایانامه resanh.tabligh@gmail.com   ارسال کنند.

مدیر کانون فرهنگی صراط منیر درباره زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره نیز گفت: اختتامیه جشنواره و معرفی برگزیدگان ، 30 فروردین ماه 97  همزمان با میلاد با سعادت امام حسین (ع) برگزار و به برگزیده شدگان بخش‌های چهارگانه   ( فیلم، عکس، رسانه‌های دیجیتال و فضای مجازی ورسانه‌های مکتوب )، تندیس جشنواره و هدایای نفیسی اهدا می‌شود.

وی با ارائه گزارشی از روند برگزاری نخستین جشنواره مطبوعات استانی "دین و رسانه" در سال گذشته گفت : اولین " جشنواره مطبوعات استانی دین و رسانه " استان همدان  از اوایل بهمن ماه سال 1395  آغاز شده و پس از اعلام فراخوان، نحوه ارسال آثار، محورهای مسابقه ( محرم ، رمضان و عید ولایت ) و شرایط پذیرش آثار در دبیرخانه اعلام شد.

نوروزی افزود: با پایان یافتن زمان تعیین شده 209 اثر شامل 168 قطعه عکس و 41 مقاله و گزارش به دبیرخانه  ارسال گردید که داوری این آثار، در دو بخش عکس - مقاله و گزارش به دو تیم  جداگانه سپرده شد .

وی ابراز کرد: پس از بررسی و اعلام نظر هیآت داوران ، به دلیل نزدیک بودن سطح محتوایی و نگارش آثار ، با نظر داوران از رتبه بندی آثار خودداری کرده و در نهایت از  24 اثر برگزیده و یک رسانه فعال تقدیر شد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار