29. دى 1396 - 20:18   |   کد مطلب: 20466
نویسنده و کارگردان تئاتر اظهار داشت: اکران فیلمهای جشنواره فیلم فجر در همدان فرصت بسیار مهمی است که فراهم شده است تا عموم افراد بتوانند همزمان با اکران فیلم ها در تهران آن را بر پرده سینما در همدان مشاهده نمایند,در جریان اکران برنامه ها قرار بگیرند .

به گزارش شبنم ها،

امسال قرار است بیست و سه فیلم از فیلمهای جشنواره فیلم فجر در همدان اکران شود. این خبری است که اهل هنر و علاقمندان به سینما را خوشحال کرده است.  بدین ترتیب در خصوص تاثیر اکران فیلم های  جشنواره فجر در همدان گفتگویی با مهدی حبیبی نویسنده ,کارگردان ,طراح و سازنده ,بازیگر موفق همدانی انجام دادیم .

 

حبیبی در ارتباط با تاثیر  اکران فیلم های جشنواره فجر در همدان اظهار داشت : اکران فیلمهای جشنواره تاثیر بسزایی در مشارکت استان همدان در جشنواره فجر دارد,همچنین با توجه به اینکه استان همدان سابقه  برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را دارد انتظار می رفت سالها پیش چنین تفاهم نامه ای اجرا شود.

 

 

 نویسنده و کارگردان تئاتر ادامه داد: ممکن است  افراد هنرمند و هنر دوست زیادی  در همدان به دلایل مشغله های شغلی و بعد مسافت  امکان حضور در جشنواره فجر تهران را نداشته باشند و این فرصت بسیار مهمی است که فراهم شده است تا عموم افراد  بتوانند همزمان با اکران فیلم ها در تهران آن را بر پرده سینما در همدان مشاهده نمایند,در جریان اکران برنامه ها قرار بگیرند .

 

حبیبی اظهار داشت :به دلیل اکران فیلم ها ی جشنواره فجر در استان از استاندار همدان و مدیر ارشاد اسلامی تشکر می کنم که این موقعیت را فراهم اورده اند که همه افراد بتوانند از اکران فیلم های جشنواره فجر در استان همدان  بهره مند شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار